رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: افزایش نامتعارف ابعاد کیوسک‌ها و جانمایی نامناسب برخی از دکه‌ها با مبلمان شهری همخوانی ندارد.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: افزایش نامتعارف ابعاد کیوسک ها و جانمایی نامناسب برخی از دکه‌ها با مبلمان شهری همخوانی نداشته و موجب آلودگی بصری و نازیبایی در سیما و منظر شهری شده است.

به گفته او دکه‌های مطبوعاتی رسالت اصلی خود را کنار گذاشته و برخی از آن‌ها عملکرد غیر مطبوعاتی به خود گرفته اند.

رئیس کمیسیون خدمات پ محیط زیست شهری با بیان اینکه کیوسک‌های سطح شهر زیبنده شهر جهانی یزد نیست، تاکید کرد: باید شهرداری برای ایجاد نظام منسجم برای ساماندهی کیوسک‌ها در شهر میراث جهانی یزد چاره‌ای بی اندیشد.

زارع در خصوص نارضایتی مردم از امنیت پارک‌ها نیز گفت: امروزه مقوله امنیت شهری به ویژه در فضا‌های عمومی مانند پارک‌ها و فضا‌های سبز که همواره مامنی برای آرامش، آسایش و تفریح شهروندان است، حائز اهمیت بسیاری است.

او ادامه داد: شهروندی که برای دقایقی با خانواده اش وارد پارک می‌شود می خواهد با خیال راحت در کنار خانواده اوقات فراغت خود را بگذراند و این موضوع نیازمند ایجاد امنیت مناسب از سوی شهرداری در پارک‌ها و بوستان‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار