مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین باری از پایانه مرزی جلفا در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش یافت.

آقای علیزاده با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۵۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کردند، گفت: در نیمه نخست امسال ۵۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون داخلی و خارجی نیز از پایانه مرزی نوردوز تردد کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد رشد نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: در همین مدت میزان واردات و صادرات کالا از پایانه مرزی نوردوز ۴۲۸ هزار و ۵۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۱۵ هزار و ۸۱ تن بو.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در همین مدت میزان واردات و صادرات کالا از پایانه مرزی جلفا ۵۴۰ هزار و ۱۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این پایانه ۳۷۰ هزار و ۲۰۰ تن بود.

آقای علیزاده ادامه داد: در نیمه نخست امسال مجموع مسافر ترددکننده از پایانه‌های مرزی نوردوز و جلفا ۲۰۰ هزار و ۸۴۲ نفر بود که از این تعداد ۱۰۸هزار و ۲۹۴ نفر از نوردوز و ۹۲ هزار و ۵۴۸ نفر از جلفا تردد کردند.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ اتوبوس مسافری ایرانی و خارجی نیز از این ۲ پایانه مرزی تردد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.