رییس هیات بوکس استان اصفهان گفت: شمار بوکسور‌های استان اصفهان در ۲ سال اخیر با برگزاری دوره‌های آموزشی و استعدادیابی حدود سه برابر بیشتر از قبل شده است.

مهدی شفیعی گفت: پیش‌تر حدود ۷۰۰ بوکسور در استان اصفهان فعال بودند که این رقم اکنون به بیش از ۲ هزار نفر رسیده است.

او ادامه داد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و استعدادیابی به ویژه در شهرستان‌ها سبب شد که با افزایش قابل توجه علاقه‌مندان به این ورزش و فعالیت بیشتر آن‌ها روبه رو شویم.

رییس هیات بوکس استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲ شهرستان از مجموع ۲۸ شهرستان استان اصفهان در این رشته ورزشی فعالند، اظهارداشت: از این تعداد شهرضا، خمینی شهر، اصفهان و شاهین شهر بیش از سایر مناطق فعالیت دارند.

شفیعی با اشاره به بهسازی سالن بوکس ۱۷ شهریور اصفهان در یک سال اخیر گفت: حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای این مکان ورزشی هزینه شد و تعویض کفپوش، نصب وسایل بدنسازی و ترمیم دیوار‌ها از جمله اقدامات انجام شده بود.

او به برگزاری مسابقات بوکس المپیاد استعداد‌های برتر به میزبانی اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره از روز شنبه نهم مهر به میزبانی سالن ۱۷ شهریور آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

رییس هیات بوکس استان اصفهان اضافه کرد: شمار ورزشکاران به همراه مربیان داوران و عوامل اجرایی به بیش از ۵۰۰ نفر می‌رسد و سطح رقابت‌ها تا به امروز بالا بوده است.

استان اصفهان حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در این استان فعالیت می‌کنند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.