هزاران شهرک‌نشین صهیونیست با تجمع در کنار دیوار ندبه شیپور یهودیان را نواختند.

هزاران شهرک‌نشین صهیونیست شب گذشته همراه با شماری از خاخام‌های رژیم صهیونیستی در کنار دیوار ندبه مقابل صحن براق در مجاورت مسجد الاقصی تجمع کرده و مناسک تلمودی را بجای آوردند.

در این تجمع شیپور مخصوص یهودیان نیز در آستانه سال جدید صهیونیست‌ها نواخته شد.

این درحالی است که تنش‌ها در اراضی اشغالی میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان بالا گرفته و نظامیان این رژیم روزانه به جنین و کرانه باختری هجوم می‌برند اما با مقاومت مردم فلسطین روبرو می‌شوند.

در همین راستا یکی از اعضای کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با شاره به افزایش مقاومت مسلحانه مردم در کرانه باختری بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم را فردی شکست‌خورده خطاب کرد که توانایی مقابله با مقاومت را ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
خخخ
بابا شیپور چی خخخخخ
شیپور گور بگور شدنتون رو بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
سال نو صهیونیستها و کلا ماهیت وجودی صهاینه بر خونریزی و اشغال سرزمین دیگران بنا شده . چه فرقه ملعونی هستند صهیونیست ها مثل داعشی ها هستند .
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۳۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
خیلی شبیه مراسم مذهبی خودمان هست و یا تحویل سال در حرم های مطهر. باید به مشترکات ادیان بسیار اشاره و تاکید شود. شباهت های گوناگونی در دین یهود و مذهب ما موجود هست ( از جمله اول ماه ها بر اساس مشاهده ماه در بیت المقدس تعیین می شود، جلسات مذهبی که ما داریم شبیه جلسات مذهبی آنها از چند قسمت مشخص تشکیل شده است. آموزه های یکتا پرستی و مقابله با شرک، .....)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
شما برو بزار باد بیاد
آخرین اخبار