فرماندار ویژه ملایر گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و خون هزاران شهید والامقام، راهش را گم نخواهد کرد.

سلمان اسماعیلی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و خون هزاران شهید والامقام، راهش را گم نخواهد کرد و امروز نیز همانند تمامی عرصه‌ها، ملت ایران در ناکامی دشمنان، قوی ظاهر شد.

او در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه اجنبی در این آب و خاک راهی نداردگفت: دستگاه قضایی با تمامی عوامل ایجاد اغتشاشات در کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

 فرماندار ویژه ملایر گفت:عده‌ای که سر سفره نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ شده‌اند، در حوادث و اتفاقات اخیر شتاب‌زده اظهارنظر کردند و با موضع‌گیری‌های خود موجب تحریک مردم شدند.

سلمان اسماعیلی گفت: عده‌ای گمان می‌کنند در هر حوزه‌ای صاحب‌نظرند اما طبق تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب، این موضع‌گیری‌ها اهمیتی ندارد.

او به حضور برخی جوانان در کف خیابان‌ها که ناشی از فضای مجازی و تحرکّات دشمنان است، اشاره کرد و گفت: شما فرزندان این آب و خاک و نسل آینده این نظام هستید و نباید تحت تاثیر نقشه گمراه‌کننده دشمنان و تبلیغات بدخواهان نظام، آب به آسیب دشمن بریزید و دشمن شادکن باشید.

 فرماندار ویژه ملایر گفت: نظام همه شما جوانان را دوست دارد و نگران شماست  و بدون شک مسیری که ناخودآگاه در امتداد آن قرار می‌گیرید، انتهایش تجزیه ایران اسلامی است.

معاون استاندار همدان گفت: کسانی‌که در حوادث اخیر سناریوسازی می‌کنند، به دنبال تجزیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگز به فکر شما جوانان نیستند.

اسماعیلی گفت: جمهوری اسلامی ایران با کشور‌هایی همچون سوریه، عراق، لیبی و افغانستان قابل مقایسه نیست و دوران بزن در رو دیگر تمام شده است.

او گفت: اختلاف نظر‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، مبنای تفرقه نیست و مردم شجاع ایران با وحدت، همدلی، آگاهی و ایمان در مقابل همه ترفند‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده اند و مغلوب نقشه‌های آنان نخواهند شد.

به گفته فرماندار ویژه ملایر، جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ در اشغال خارجی‌ها و رژیم بعثی عراق و در کوران حوادث و ترور بود، اما توانست همچون ققنوسی سر بلند کند و ۴۳ ساله شود.

اسماعیلی گفت: ملت ایران در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با همه سختی‌ها، مشکلات، تحریم‌ها و تهدید‌ها کنار هم ایستاده‌اند و در راه عزت ایران اسلامی جان داده‌اند و هیچگاه اجازه ندادند پای اجنبی به این کشور باز شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار