مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۶۸ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان خبر داد.

امیرعباس رحمتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری اصفهان به بیش از ۷۶ هزار تن رسیده و منجر به اجرای بیش از ۶۸ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر و پروژه‌های شهری بوده است.

او از استقرار اکیپ‌های اجرای آسفالت در مناطق ۱۵ گانه شهر خبر داد وافزود: اکیپ‌های اجرای روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و لکه‌گیری به مناسب‌سازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی می‌پردازند.

رحمتی با بیان اینکه فرمول آسفالت استفاده شده، استاندارد و مطابق با آب و هوای شهر اصفهان است، گفت: علاوه بر کسب تاییدیه آزمایشگاه بتن و آسفالت معاونت عمران شهری شهرداری و همچنین کنترل کیفیت این آسفالت توسط آزمایشگاه این سازمان، کیفیت قیر مصرفی نیز توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کنترل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان بیان کرد: اجرای آسفالت در معابر تازه تأسیس، آسفالت پروژه‌ها، پل‌ها، لکه‌گیری و درزگیری آسفالت‌های معیوب شامل ترمیم محل نشست‌ها، ترمیم ترک‌های انبساطی و انعکاسی، ترمیم تقاطع‌ها و میادین بخشی از فعالیت‌های اکیپ‌های پخش آسفالت این سازمان است.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکیپ‌های اجرای آسفالت در سطح شهر در حال فعالیت هستند و تا جایی که شرایط جوی مساعد باشد تا پایان امسال  به صورت شبانه‌روزی نسبت به روکش آسفالت و ترمیم آسفالت‌های تخریب شده، اقدام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
آسفالت بن بست ما خراب خرابه شهرداری امد دید تایید کرد زیرسازی و اسفالت لازم دارد برآورد هزینه کرد 30میلیون تومان گفت اهالی کوچه نصف مبلغ را باید بدهند تا انجام دهیم با این اوضاع اقتصادی مردم و عوارض ومالیات و نوسازی که شهرداری میگیره خدمات دهی رایگان انجام نمیدهد فقط پول میگیرند و خدمات صفر