نشست صمیمی خانواده ورزش و جوانان شهرستان لردگان با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار و وضعیت ورزش این شهرستان بررسی شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، بنیادی فرد در این نشست گفت: توجه به مناطق محروم اولین شعار و اولویت دولتمردان است و این شهرستان با وجود استعداد‌های بی شمار در تمامی هیئت‌های ورزشی متاسفانه از عدم توسعه یافتگی در ورزش رنج می‌برد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به ۱۷ سانتیمتری سرانه ورزشی این شهرستان افزود: علاوه بر پیگیری پروژه‌های بزرگی مثل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و سالن ورزشی یک هزار و ۲۰۰ نفره، باید توسعه اماکن ورشی روباز را در دستور کار قرار دهیم.


بیشتر بخوانید


وی یکی از بزرگترین معضلات ورزش استان را عدم همراهی صنایع بزرگ عنوان کرد.

فرماندار شهرستان لردگان نیز در این نشست از پیگیری برای ورود بخش خصوصی به ورزش خبر داد و گفت: وضعیت فعلی به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز جوانان در رشته‌های مختلف نیست و محرومیت بالایی در این زمینه داریم.

رضا بامیری بر لزوم ایجاد عزم ملی و استانی برای ایجاد عدالت در اعتبارات ورزشی تاکید و افزود: امروز شرمنده مردم و بخصوص ورزشکاران هستیم.

در ادامه این نشست، هیئت‌های ورزشی و دبیران سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان به بیان پیشنهادات خود پرداختند.

بررسی راهکار‌های بهسازی اماکن ورزشی این شهرستان، پیگیری تسریع در احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفره و ادامه ساخت سالن یک هزار و ۲۰۰ نفره، تسریع در تکمیل اولین خانه جوان با توجه به تعدد تشکل‌های مردم نهاد در این شهرستان، تعیین تکلیف سالن نیمه تمام ورزشی منج و بارز از مهمترین مصوبات این دیدار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.