فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه خدمت به مردم از منویات مقام معظم رهبری است، گفت: در اغتشاشات اخیر در تبریز دستگاه‌های خدمت رسانی و نیرو‌های نظامی و انتظامی تمام سعی خود رابرای خدمت به مردم بکار گرفته اند و ۲۴ ساعته پا به رکاب هستند که اجر معنوی ان نزد پروردگار متعال محفوظ است.

آقای علی جعفری اذر، تاکید اینکه قدر دان زحمات تمامی خدمتگزاران صدیق خود در تبریز هستیم  گفت: یک بار شهرستان تبریز را درقالب میز خدمت با حضور در مساجد و محلات مختلف طی کردیم و با مصوباتی که ابلاغ شده سعی بر رفع مشکلات مردم داریم و کمک کنید تا قول‌های ما در برابر مردم زمین نماند چرا که مسئول هستیم تا زمینه‌های اجرای مصوبات رافراهم کنیم تا مردم دچار مشکلات بعدی نشوند.

او تصریح کرد: چالش‌های اقتصادی و اجتماعی باید مرتفع شود، مشکلات عرصه‌های مختلف باید احصاشود تا به موقع رسیدگی شوند.

او خاطر نشان کرد: حوادث اخیر که از توطئه‌های دشمنان است و سعی بر افزایش و گسترش ان دارد توسطملت بصیر همیشه نقش بر اب شده است از سویی نیز باید اقدامات مراقبتی در ادارات صورت گیرد تا از خسارات احتمالی بیشتر کاسته شود.

حجت الاسلام جلیلی امام جمعه سردرود نیز  گفت: باید در فضای اداری خود انتقاد پذیر بوده و اجازه جولان به افرادچاپلوس ندهیم این موضوع مهم در احادیث و روایات ائمه معصومین (ع) امده است.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه باسمنج  همچنین گفت: سخت‌ترین صحبت‌ها توصیه مردم به تقوا است، پیامبر اکرم (ص) فرمودند برای کسب دنیا و اخرت چهار خصلت تقوا و خویشتنداری، حسن اخلاق، حلم و سعه صدر و نیز خانوادهصالح نیاز انسان است که از سوی پروردگار به ان اشاره شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
معافیت پزشکی مانع ازدواج است ۵۰ سال دارم محروم هستم
آخرین اخبار