رئیس عقیدتی_سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از سه ماه گذشته استقرار روحانیون در کلانتری‌های این استان اجرایی شده و در حال حاضر  در همه کلانتری‌های شهرستان‌های استان به جز طارم، روحانی مستقر است.

حجت الاسلام سجاد نوری رئیس عقیدتی_سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه خطای فردی را نباید به حساب نظام نوشت، گفت: اگر در مجموعه پلیس هم فردی هم مرتکب خطایی شود، خود پلیس با او برخورد می‌کند بنابراین نباید چنین مواردی را به حساب نظام نوشت.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس مظلوم‌ترین قشر جامعه است، افزود: با توجه به اقدامات و فعالیت های أخیر پلیس در زمینه حفظ امنیت جامعه، رسانه‌ها باید برای انعکاس خدمات این نیرو گام‌های اساسی بردارند.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه امر به معرف یک وظیفه انسانی است، ادامه داد: کار پلیس در این زمینه، ارشادی است.

او با بیان اینکه فضای پلیس، فضای فرهنگی است، افزود: رویکرد پلیس تدافعی است و تهاجمی نیست و در زمینه اعتماد سازی توانسته است در حد خودش این مقوله را محقق کند.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود هفته فراجا را فرصتی برای انعکاس فعالیت‌های و خدمات انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در تقویت ۲ بُعد اعتقادی و سیاسی فعالیت می‌کند چرا که اگر کار اعتقادی قوی نباشد، کار‌های دیگر دقیق و مطلوب انجام نمی‌شود.

او برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، سبک زندگی، حفظ قرآن، اعزام کارکنان و خانواده هایشان به سفر‌های زیارتی و هدایتگری سیاسی با رائه تحلیل‌ها را از جمله فعالیت‌های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان برشمرد و افزود: این نوع برنامه‌ها برای سربازان نیز اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.