پیکر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت کردستان که در جریان اغتشاشات مریوان به شهادت رسید با حضور مسئولان و مردم تشییع شد‌.

پیکر شهید سرهنگ دوم "داود عبداللهی" فرمانده یگان امداد انتظامی مریوان که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسید، امروز با حضور اقشار مختلف مردم سنندج تشییع شد.

 آیین تشییع پیکر شهید داود عبداللهی روز امروز با حضور استاندار کردستان، نماینده، ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم انقلابی سنندج از میدان آزادی تا میدان انقلاب این شهر برگزار شد.

تشییع کنندگان ضمن سردادن شعار‌های "الله اکبر" "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آشوبگر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد" و "برادر شهیدم شهادتت مبارک"، ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید عبداللهی، بر حمایت از نیروی انتظامی در برابر اغتشاشگران تاکید کردند.

سرهنگ‌دوم "داوود عبداللهی" فرمانده یگان امداد انتظامی مریوان شنبه‌شب بر اثر تیراندازی شخصی ناشناس در اغتشاشات زخمی شد و علی‌رغم تلاش‌های پزشکان، عصر روز گذشته در بیمارستان کوثر سنندج به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید عبداللهی متأهل، دارای دو فرزند پسر ۱۱ ساله و دختر ۱۹ ساله و اهل لرستان بود که پیکر مطهرش پس از این مراسم به زادگاهش رهسپار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.