جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان از مانع‌زدایی ۵۰ واحد تولیدی صنعتی و تجهیز چهار کارگاه اشتغالزایی در این استان خبرداد.

مهدی کاشفی اظهار داشت: قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ورود جدی به بحث مانع‌زدایی از واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال‌های بیشتر داشته و در این راستا گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری از ۵۰ واحد تولیدی صنعتی در استان سمنان مانع‌زدایی و رفع موانع تولید توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان با همکاری سایر دستگاه‌ها انجام شده است تصریح کرد: عمده مشکلات این واحد‌ها بحث‌های فروش محصولات، سرمایه در گردش، مجوزها، مالیاتی و بیمه‌ای بوده که با همکاری دستگاه‌های ذیربط این مشکلات حل شده است.

کاشفی افزود: واحد‌هایی که در شش ماهه نخست سال جاری کار مانع‌زدایی از تولید در آن‌ها صورت گرفته در شش شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود، مهدیشهر، سرخه و گرمسار بوده است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان همچنین با اشاره به تلاش‌های این قرارگاه برای ایجاد اشتغال بیشتر در استان به ویژه در مناطق محروم و کم برخودار اظهار داشت: در همین راستا چهار کارگاه خیاطی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه ایجاد و تجهیز شده که زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر در استان فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.