استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اغتشاشات زاهدان یک حرکت ضد انقلابی و ضد مردمی بود و مزدوران استکبار می‌خواستند با ناآرام کردن فضای استان حرکت رو به رشد و توسعه این نقطه از ایران اسلامی را متوقف کنند.

حسین مدرس خیابانی در حاشیه مراسم تشییع شهدای امنیت در زاهدان با تسلیت به خانواده شهدا اظهارداشت: اغتشاشات زاهدان یک حرکت ضد انقلابی و ضد مردمی بود و دشمنان می‌خواستند با نا آرام کردن فضای سیستان و بلوچستان حرکت رو به رشد و توسعه استان را متوقف کنند که هیچ چیزی عاید آنان نخواهد شد و خوشبختانه با هوشیاری و اقتدار مجموعه‌های نظامی، امنیتی و انتظامی و همراهی مردم امنیت برقرار است.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بویژه شهروندان زاهدانی وقتی قصد گروهک‌های ضد انقلاب را متوجه شدند اغتشاشگران و گروهک‌های تروریستی را همراهی نکردند و اقتدار در استان حاکم است و آرامش به شهر زاهدان برگشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این حرکت‌ها به نفع هیچ کس نیست و هم مجموعه مردم چه حوزه بلوچستان و چه حوزه سیستان مخالف این حرکت‌های ضد امنیتی هستند چرا که این حرکت‌ها مسیر رشد استان را متوقف می‌کند.

وی ادامه داد: تمام جلسات و اقداماتی که در حوزه‌های عمرانی و توسعه‌ای و حل مسائل و مطالبات مردم بوده همه تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: امروز هر چه در مسیر توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان مدنظر ما است در سایه امنیت و آرامش ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با جانفشانی که تمامی مجموعه‌های نظامی و انتظامی و به برکت خون شهدا امنیت بازگشته و امیدارم که پایدار باشد و مردم هم همراهی کنند و ان شاالله دوباره توطئه این دشمنان قسم خورده را خنثی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اغتشاشگران صدمه و خسارت به اموال عمومی مردم، اماکن کسب و پاساژها وارد کردند حتی گروه‌های امدادی را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند که خوشبختانه با هوشیاری و اقتدار مجموعه نظامی و اشراف اطلاعاتی که دارند آرامش به شهرها برگشته است.

وی اظهارداشت: همه شهرهای سیستان و بلوچستان با حمایت علما، بزرگان و ریش سفیدان و محکوم کردن بسیاری از مولوی‌های استان که در پی نا آرامی های اخیر انجام دادند و مردم با اغتشاشگران همراهی نکردند الحمدالله اوضاع استان آرامش خوبی دارد و انتظار ما این استان به سرعت به مدار توسعه و پیشرفت برگردیم.

مدرس خیابانی بیان کرد: به حدود ۱۰ بانک در زاهدان توسط اغتشاشگران خسارت وارد شده و پنج دستگاه آمبولانس، ماشین‌های امدادی و چند پاساژ و مغازه‌ به آتش کشیده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار