سخنگوی جنبش حماس:

عملیات تیراندازی در کرانه باختری در واکنش به تهاجمات به مسجد الاقصی است

سخنگوی حماس تأیید کرد عملیات تیراندازی‌ها در کرانه باختری در پاسخ به تهاجمات اشغالگران به مسجد الاقصی و تحریکات شهرک‌نشینان است.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، تأیید کرد: «تیراندازی‌های پی‌درپی در مناطق مختلف کرانه باختری، که اخیراً در نابلس و جنین روی داده در چارچوب تشدید انقلاب مردم ما در پاسخ به تهاجمات الاقصی و تحریکات شهرک نشینان است.»

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، القانوع در بیانیه‌ای مطبوعاتی حملات علیه اشغالگران و شهرک‌نشینان را تبریک گفت و خواستار استقبال گسترده از انقلابیون و مبارزان مقاومت در کرانه باختری شد.

رزمندگان مقاومت فلسطین عصر روز یکشنبه به سمت نیرو‌های اشغالگر و شهرک‌نشینان در نزدیکی شهرک «ایتامار» در جنوب شرقی نابلس تیراندازی کردند که در نتیجه یک سرباز صهیونیستی زخمی شد.

آمبولانس‌های صهیونیستی به محل حمله تیراندازی در نزدیکی این شهرک شتافتند و سرباز را که از ناحیه پا مجروح شده بود به بیمارستان «بلینسون» منتقل کردند.

«یوسی داگان» رئیس شورای شهرک‌ها در شمال کرانه باختری نیز در نزدیکی شهرک ایتامار مورد اصابت گلوله قرار گرفت. همزمان سایت‌های اشغالگر از ۳ تیراندازی خبر دادند که همزمان در پی راهپیمایی شهرک‌نشینان در این منطقه روی داد.

سربازان اشغالگر در منطقه عملیات تیراندازی در جستجوی عاملان که به سلامت از محل عقب‌نشینی کردند، تیراندازی کردند و این در حالی است که اشغالگران پس از عملیات قهرمانانه فلسطینیان، پاسگاه «آوارتا» را بستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار