سرمربی تیم سنگ‌آهن بافق گفت: تیم سنگ‌آهن بافق در مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور با سه برد پی در پی مسابقات در صدر جدول قرار گرفته است.

مریم فخری سرمربی تیم سنگ‌آهن بافق گفت: تیم باشگاه سنگ‌آهن سال گذشته مقام سوم مسابقات را کسب کرد و امسال با آمادگی بیشتری راهی  مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور شده است.

به گفته او در حال حاضر در گروه ب مسابقات و در صدر جدول قرار داریم و  در تلاشیم در فینال مسابقات نیز، تیم سنگ آهن بافق حضور داشته باشد.

فخری تصریح کرد: در روز دوم مسابقات تیم سنگ آهن بافق، رقیب خود تیم دیش دیش مشهد را با نتیجه ۳۵ بر ۱۷ شکست داد.

فاطمه حاجیان سرپرست فنی این دوره از مسابقات گفت: در این مسابقات ۱۲ تیم از سراسر کشور حضور دارندو سطح مسابقات بسیار بالا و خوب است.

او افزود: در مرحله اول به صورت دوره‌ای در ۲ گروه، تیم‌ها به رقابت می‌پردازند و در نهایت چهار تیم برتر به مرحله ضربدری و رده بتدی فینال راه پیدا می‌کند.

حاجیان بیان داشت: فدراسیون بر روی سطح جوانان سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و تمرین و آموزش‌های خوبی در این سطح صورت گرفته است.

او ادامه داد: در سطح جوانان، بازیکنان ملی پوش داریم و قرار است در این سطح از مسابقات استعدادیابی صورت بگیرد و افراد برتر و با توانایی بالاتر برای تیم ملی انتخاب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار