معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز گفت: در طی ۶ ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

آقای وحید کیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در جلسه مشترک استاندار آذربایجان شرقی با شهردار کلانشهر تبریز و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور احداث خط ۱ و ۲ متروی تبریز را تشریح کرد.

آقای وحید کیا با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز گفت: در طی ۶ ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات ترافیکی صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس افزود: در آستانه بازگشایی مدارس اقداماتی از قبیل ایمن سازی مدارس، نصب علائم و تجهیزات عملیاتی شده است.

شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت راه اندازی فاز ۳ خط یک مترو تبریز گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه، راه اندازی این فاز در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

آقای هوشیار خاطرنشان کرد: ایجاد خطوط مترو یکی از پرهزینه‌ترین پروژه‌های عمرانی است و با این وجود تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبار و رعایت تمهیدات لازم و اصول ایمنی فاز ۳ خط یک به بهره برداری برسد. این فاز که شامل ایستگاه میدان کهن تا شهرک نور لاله می‌شود از نقاط مسافرخیز و مهم شهر برای جابجایی شهروندان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.