مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: شش نماینده خانم و آقای استان به مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی که از از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود، راه یافتند.

محمدرضا مظاهری اظهار داشت: این مسابقات با حضور قریب ۱۵۰ نفر از نخبگان قرآنی عضو کانون‌های مساجد کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: محسن مولوی از کانون سالار شهیدان شهرکرد در رشته قرائت تحقیق، محمدصادق حیدری از کانون سالار شهیدان در رشته قرائت ترتیل، محمدامین مسلمی از کانون ضیافت بروجن در رشته حفظ کل قرآن کریم و مجید رحمانی از کانون فرهنگی هنری انقلاب اسلامی شهرستان لردگان در رشته اذان، نمایندگان چهارمحال و بختیاری در بخش آقایان هستند.


بیشتر بخوانید


مظاهری اضافه کرد: در بخش بانوان نیز، زهرا مداحیان از کانون سالار شهیدان در رشته حفظ کل و سمانه میزراخانی از کانون فرهنگی هنری صابر شهرکرد به عنوان نمایندگان استان برای شرکت در مرحله کشوری این دوره از مسابقات به شیراز اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار شد که حدود ۷۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در بخش‌های مختلف این رویداد با ارسال آثار و به صورت مجازی شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار