نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هدف دشمنان از آشوب‌های خیابانی ناامید کردن مردم و براندازی نظام بود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: هدف دشمنان از آشوب‌های خیابانی، ناامید کردن مردم و براندازی نظام بود اما همدلی نیروی‌های امنیتی، اطلاعاتی و هوشیاری مردم این توطئه را ناکام گذاشت.

او با بیان اینکه برخورد با عوامل ناامنی رویکرد سلبی حفظ امنیت محسوب، اما رضایت مردم رویکرد ایجادی و اثباتی آن به شمار می‌رود، افزود: اگر همراهی مردم نباشد، نهاد‌های امنیتی ناکارآمد خواهند شد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت:در اغتشاش‌های اخیر و همراهی نکردن مردم با آشوبگران، موجب عصبانت دشمنان قسم خورده این کشور اسلامی شد.

او به ۱۳ مهر و هفته نیروی انتظامی، از نقش این نیرو در مقابله با جریان فتنه و اغتشاش اشاره و قدردانی کرد و گفت: همه دنیا با ایجاد شایعه در فضا‌های مجازی، در پی تضعیف این نیرو جان بر کف بودند، اما مردم ایران اسلامی با درک عمیق از ارزش‌های دینی و اسلامی و حق شناسی، بار دیگر دشمنان را منزوی و با تجمع پرشور استکبار جهانی را به عقب راندند.

خطیب نماز جمعه ساری با تسلیت شهادت امام حسن عسگری و نیز گرامیداشت آغاز امامت و زعامت حضرت بقیه الله (عج)، بر ترویج فرهنگ مهدویت میان آحاد مردم تاکید کرد و افزود: مهدویت قدرت نرم ما محسوب شده و امیدی که ایران اسلامی از مهدویت می‌گیرد، راستین و روح بخش است و این نشان از اهمیت مسئله مهدویت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.