نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت نمایندگان در عرصه‌های مختلف از سوی شورای ائتلاف وجود داشته و این‌گونه نخواهد بود که نیرویی بر خلاف قواعد شورا عمل کند و همچنان از حمایت این مجموعه برخوردار باشد.

پرویز سروری امشب در نشست فصلی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان، اظهار کرد: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای پاس‌داشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، همچنان‌که رویکرد‌های یک سال گذشته دولت نیز تا کنون مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

او بیان کرد: دولت در حوزه رویکرد‌ها گام‌های موثری برداشته و مطالبات رهبری را محقق سازد و نمره مثبتی را از مقام معظم رهبری بگیرد.

نائب رئیس شورای ائتلاف کشور با بیان اینکه حرکت روبه‌جلوی آینده با فراموشی گذشته امکان‌پذیر نیست، افزود: اگر عنوان تذکر را در درون خود قرار دهیم حواشی و غفلت به وجود نیامده و حرکت رو به جلو شکل می‌گیرد.

سروری بر تشریح و بررسی عملکرد‌های دولت سیزدهم تاکید و تصریح کرد: باید دید محصول خروجی در حوزه‌های کاری چه میزان موفق عمل کرده و مطالبه رهبری را محقق ساخته و تنها بر روی انتصابات متمرکز نشویم.

او ضمن تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه، مطالبه‌گری مشفقانه را یک ضرورت دانست و گفت: باید مطالبه‌گری درستی از خواسته‌ها انجام بگیرد و عملکرد‌ها به خوبی برای مردم تشریح و تبیین شود.

نائب رئیس شورای ائتلاف کشور با بیان اینکه وحدت و انسجام نیرو‌های انقلابی هزینه دارد، بیان داشت: مراحل پایانی کار نظارت شورای ائتلاف بر عملکرد نمایندگان مجلس و شورای شهر انجام شده و در صورت نهایی شدن به مراکز ابلاغ خواهد شد.

سروری تصریح کرد: نظارت مستمر بر فعالیت نمایندگان در عرصه‌های مختلف از سوی شورای ائتلاف وجود داشته و این‌گونه نخواهد بود که نیرویی بر خلاف قواعد شورا عمل کند و همچنان از حمایت این مجموعه برخوردار باشد.

او شورای ائتلاف را برآمده از همه ظرفیت‌ها و جریانات انقلابی عنوان و بیان کرد: به دنبال از بین بردن نگاه پدرخواندگی و نگاه از بالا به پایین هستیم و از همه نظرات برای ارتقای مجموعه استفاده خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.