استاندار یزد گفت: ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تدوین دانش نامه دفاع مقدس به صورت جدی در حال پیگیری و انجام است.

مهران فاطمی در نشست با رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس و موسس و مجری طرح گفتمان جهانی فاطمی گفت: خوشبختانه مجموعه افراد فعال در حوزه فرهنگی، بانوان، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید، همگی نیرو‌هایی انقلابی، جهادی و مومن به کار خود هستند و نه با نگاه و شیوه اداری که به صورت شبانه روزی و دغدغه مندانه امور مربوطه را پیش می‌برند. 

او ضمن قدردانی از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به دلیل پیگیری مجدانه مسائل این حوزه و شبکه سازی بین بانوان موفق و موثر درعرصه‌های مختلف، اظهار داشت: کلیه زیرساخت‌های لازم برای انجام طرح‌ها و اقدامات شاخص در استان وجود دارد.

استاندار یزد به طرح گفتمان جهانی فاطمی و طرح دانش آموزی سلاله‌ها اشاره و نسبت به اجرای این طرح‌ها در استان و انجام حمایت‌های لازم اعلام آمادگی کرد.

فاطمی همچنین با اشاره به اهتمام جدی استان در ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تدوین دانش نامه دفاع مقدس استان، گفت: این دو اقدام شاخص و ارزشمند با قدرت و قوت در حال انجام است.

او در بخش دیگری از سخنانش بانوان را سردمداران تحولات در دهه‌های پیش رو دانست و به تبیین لزوم اتخاذ تصمیمات آینده پژوهانه و انجام کار کارشناسی دقیق در این حوزه، پرداخت.

فاطمی با اشاره به راه اندازی مدرسه حکمرانی رویش در استان با هدف تربیت مدیرِ در تراز انقلاب، گفت: به عقیده بنده در حوزه بانوان نیز باید چنین اتفاقی بیفتد تا شاهد حضور پر رنگ‌تر بانوان در سطوح مدیریتی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.