مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ و تخم‌مرغ در سطح بازار همسو با قیمت‌های مصوب بوده و در خراسان رضوی افزایش پیدا نکرده است.

ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ و تخم‌مرغ در سطح بازار همسو با قیمت‌های مصوب بوده و در خراسان رضوی افزایش پیدا نکرده است.

او افزود :در حال حاضر قیمت مرغ و تخم‌مرغ در سطح بازار همسو با قیمت‌های مصوب بوده و افزایش پیدا نکرده است نرخ مصوب همان قیمت قبل برای مرغ هر کیلوگرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ و برای تخم‌مرغ هر کیلوگرم ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به واحد‌های تولیدی و توزیعی اعلام شده تا زمانی که ستاد تنظیم بازار کشور نرخ جدیدی اعلام نکند، نرخ‌های قبلی به قوت خود باقی است؛ بنابراین با تخلفات صورت گرفته توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان و هرگونه افزایش خودسرانه قیمت برخورد جدی می‌شود.

ناصرشعربافیان بیان کرد: متاسفانه به دلیل افزایش قیمت در یک سال گذشته، سرانه مصرف مردم در اقلامی مانند گوشت مرغ کاهش پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار