مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوا فضای سپاه:

جنگ بین حق و باطل تمام نشدنی است و انقلاب توقف ندارد

حجت الاسلام فخری در همایش یاد یاران دفاع مقدس در زرندیه گفت: انقلاب زنده و در حال پیشروی است و توقف ندارد.

حجت الاسلام نعمت الله فخری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده عاشورای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش یاد یاران دفاع مقدس در شهر پرندک شهرستان زرندیه گفت: انقلاب زنده و پویای ما، چون از خود اثر دارد، شیاطین تحمل پیشروی آن را ندارند، پس نبرد بین حق و باطل پایان نمی‌یابد و در پرتو این مبارزه و جهاد است که ارزش انسان‌ها هویدا می‌شود.

حجت الاسلام فخری افزود: ممکن است انقلاب با فراز و نشیب‌ها همراه باشد و فتنه‌های گوناگون او را در برگیرد، اما زنده و در حال پیشروی است و توقف ندارد، این جنگ تمام نشدنی است و ادامه دارد تا انسان‌ها محک بخورند و افراد گرانبها پیدا شوند و مشخص شود چه کسانی رستگار هستند.

او اضافه کرد: دشمن در چهل و سه سال انقلاب تمام توانش را برای نابودی انقلاب به کار بست و انقلاب را با انواع فتنه‌ها مواجه کرد، اما انقلاب نه تنها زنده ماند بلکه با حرکت پیشرونده الهی، دشمنان خود را عقب راند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در دانشکده عاشورای نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: انقلاب زنده و پویاست و به فرموده امام راحل (ره)، انقلاب، چون زنده و در حال حرکت است، دشمن دار و با گذشت روزگاران پاسداری از انقلاب حساس‌تر، مهم‌تر و دشوارتر شده است.

او بیان کرد: تا سپاه هست، انقلاب هست و پاسداران اجازه دست درازی به انقلاب را نمی‌دهند، پاسداران فتنه‌ها را به فرصت تبدیل کرده و حمله‌های دشمن را محکم دفع و برای آنان پرهزینه می‌کنند.

حجت الاسلام فخری گفت: در هر زمان باید در برابر حمله و تهاجم دشمن سنگر زد و با اقداماتش مقابله کرد و در همه صحنه‌ها، مسئولیت‌ها و نبرد‌های سخت و نرم باید بایستیم و نگذاریم سر سوزنی به این انقلاب خدشه وارد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.