مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان در حل مشکلات زیست محیطی استفاده شود.

حسن قاسم پور با توجه به فعالیت تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست و ارائه طرح‌هایی در حوزه حفظ محیط زیست، بر استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای حل مشکلات زیست محیطی در حوزه آب، خاک و هوا تاکید کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه نیاز‌های فن آورانه محیط زیستی و استفاده از ایده‌های جدید در رفع آلودگی صنایع آلاینده ضروری است بر رفع مشکلات و مسائل مختلفی در محیط زیست از جمله کنترل آتش سوزی و بلا‌های طبیعی و رفع آلاینده‌های زیست محیطی با ورود شرکت‌های فناور و دانش بینان به این حوزه اظهار امیدواری کرد.

یوسف عباس پور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه آلودگی‌های محیط زیست امروزه زندگی بشر را تحت تاثر قرار داده است گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان و نخبگان در راستای حل آلودگی‌های زیست محیطی با برگزاری رویداد‌های تخصصی با محوریت مسائل محیط زیست مورد توجه پارک علم و فناوری استان خواهد بود.

در این دیدار بر مشارکت شرکت‌های دانش بنیان استان در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با شعار «محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو در تهران برگزار می‌شود تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.