رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوندگفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس گروه اردوی جهادی شهید سهرابی در مناطق و روستا‌های محروم شهرستان نهاوند برگزار شد.

دکتر میثم قیاسی رئیس اداره دامپزشکی نهاوند گفت:به منظور تحقق نظارت‌های بهداشتی و واکسیناسیون رایگان دام‌های روستایی و همچنین در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار کم درآمد جامعه همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند اقدام به اعزام اکیپ جهادی با نام و یاد «شهید حیدر سهرابی» شهید شاخص شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۱ به روستا‌های محروم شهرستان نمود.

او گفت: اکیپ جهادی دامپزشکی «شهید حیدر سهرابی» شامل ۴ کارشناس دامپزشکی با تجهیزات واکسیناسیون پس از حضور در روستا اقدام به واکسیناسیون رایگان دام‌های سبک و سنگین علیه بیماری آبله و تب مالت، واکسیناسیون علیه بیماری هاری برگزاری کلاس آموزشی و راه‌های کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها بویژه بیماری بروسلوز و رعایت بهداشت جایگاه دام نمودند.

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند گفت: این گروه جهاد در طول سال و به مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی با سه هدف محرومیت زدایی، پیشگیری از بیماری‌ها دام و طیور، مدیریت بیماری و آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری به صورت رایگان فعالیت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.