نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت:هوشیاری و ایستادگی ما همه دسیسه‌های دشمن از جمله توطئه‌های امنیتی را با شکست مواجه کرده است.

گردهمایی ائمه جمعه استان امروز برگزار شد در این نشست نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی‌ها دشمن اعتقادی و رقیب اصلی خود را ایران می دانند و بستری را فراهم می کنند تا دیگران هم مقابل ایران بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: آن‌ها در سه حوزه اقتصادی، سیاسی و امنیتی تلاش می کنند عرصه را برکشور ما تنگ کنند، اما با هوشیاری و ایستادگی ما همه این دسیسه‌ها از جمله توطئه‌های امنیتی شان همواره شکست خورده است .

در این نشست استاندار کرمان هم گفت در دولت قبل اینقدر اقتصاد کشور کوچک شد که باید ۵ سال حداقل سالی هشت درصد رشد داشته باشیم که تازه به رشد سال ۹۰ برسیم .

وی افزود: خوشبختانه در این دولت وضعیت بهتر شده سرمایه گذاری‌ها رونق گرفته و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

فداکار با اشاره به برخی معضلات اجتماعی گفت: از برخی کار‌های فرهنگی به ویژه در دوران کرونا غفلت کردیم و متاسفانه جامعه بخصوص نسل جوان با آسیب‌هایی روبرو شد.

وی از ائمه جمعه خواست ارتباط خود را با مدارس و دانش اموزان تقویت کنند .

فداکار افزود: به رغم اینکه مردم گلایه‌های به حقی دارند، اما دیدیم با ضد انقلاب همراهی نکردند لذا باید قدر مردم را بدانیم و آن‌ها را دوقطبی نکنیم.

استاندار گفت: خواص هم باید هوشیار باشند و اگر ببینیم کسی در جهت اهداف دشمن عمل کرد با قاطعیت و بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

استاندار گفت: باید محکم روی آرمان هایمان بایستیم که اگر یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن جلوتر می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار