رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری ۲ سارق محرک با ۴ فقره سرقت منزل در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل بصورت سریالی در حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با بررسی سوابق متعدد پرونده‌ها از سامانه‌های انتظامی، جغرافیای جرم استخراج مشخص شد که عمده فعالیت باند موصوف در محدوده شهرستان ساری می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند، موفق شدند سارقان را که با یک دستگاه خودرو سمند اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی کنند.

سرهنگ قیصری افزود: ماموران پلیس آگاهی مازندران و کلانتری ۱۴ ساری با هماهنگی قضائی موفق شدند دو نفر از سارقان را در حین سرقت دستگیر کنند.

او با بیان اینکه مقادیری طلاجات مسروقه و نیز مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد مسروقه از سارقان در زمان دستگیری کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ارتکاب بزه سرقت‌های سریالی (۴ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ساری) اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده سرقت‌ها با دستور قضائی مالباختگان به پلیس آگاهی استان دعوت و اموال مسروقه خود را شناسایی و تحویل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.