مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۶۱ سرمایه گذار در یک سال گذشته در ۲ شهرک صنعتی لیا و کوهین شهرستان قزوین جذب شده اند.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در بازدید از طرح‌های تولیدی در دست اجرا در شهرک صنعتی کوهین (قزوین) گفت: این میزان بیشترین حجم جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی شهرستان قزوین بوده است.

صفاری با بیان اینکه ۲۶ هکتار زمین به سرمایه گذاران متقاضی در این شهرک‌ها واگذار شده است، افزود: در شهرک صنعتی کوهین ۹ هکتار و در شهرک صنعتی لیا نیز ۱۷هکتار زمین به سرمایه گذاران به منظور ساخت واحد‌های تولیدی واگذار شده است.

وی اضافه کرد: میزان سرمایه گذاری برآورد شده برای سرمایه گذاران جذب شده طی یک سال اخیر را بیش از هفت هزار میلیارد ریال است.

به گفته صفاری، سه هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال از این سرمایه گذاری مربوط به شهرک صنعتی قزوین و سه هزار و ۸۹۸ میلیارد نیز به شهرک صنعتی لیا اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با سرمایه گذاری‌های جذب شده برای هزار و ۲۱۱ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود که از این تعداد ۵۴۴ نفر سهم شهرک صنعتی قزوین یا کوهین است و ۶۶۷ نفر نیز به شهرک صنعتی لیا اختصاص خواهد داشت.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.