مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از فضاسازی ۲۷۰ نقطه شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس با شعار «قم سرآمد شهادت و سرافرازی» خبر داد.

 مهدی کلانترزاده،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و دومین کنگره شهدای استان قم ۴۰ تصویر شهدای استان برای تبلیغات محیطی طراحی و در نقاط مختلف شهر نصب و اکران شده است.

او ادامه داد: این طرح‌های گرافیکی با جملاتی در وصف تصاویر به کار رفته از میان آثار شعرای قمی ادغام و  این عکس‌ها به‌صورت طرح‌های گرافیکی بازآفرینی شده و در قالب پرتابل‌ها و عرشه‌های پل به اکران درآمده است.

کلانترزاده ادامه داد: المان‌ها و نشانه‌هایی همچون لاله‌های موجود در نشان کنگره شهدای استان قم بر روی این طرح‌ها نقش بسته و شعار «قم سرآمد شهادت و سرافرازی» نیز در طراحی‌ها استفاده‌شده است.

او یادآور شد: ازاین‌بین تعداد ۱۵ عدد تصویر از کتاب قم تا قم با مضمون اعزام شهیدان، سبک زندگی رزمندگان در جبهه، حضور در خط مقدم، آزادی اسرای قمی، مادران شهید در گلزار شهدا، تشییع شهدا در خیابان‌های قم و شهدای مدافع حرم انتخاب‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت:این مجموعه تبلیغات شهری با عنوان پویش «قم تا قم» طراحی‌شده است در حقیقت به روایت اعزام تا استقبال رزمندگان و شهدای رزمنده قمی می‌پردازد و تعداد ۷ اثر گرافیکی برای اکران در سازه‌های بیلبورد و عرشه پل بازآفرینی شده است.

کلانترزاده در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه فضاسازی شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: ۱۴۰۰ مترمربع بنر در قالب بنر‌های آویز، پرتابل، عرشه پل و نصب در بیش ۲۷۰ نقطه از سطح شهر نصب‌شده است.

او با اشاره به همکاری در برپایی مراسم رژه نیرو‌های مسلح در روز اول هفته دفاع مقدس شامل خط‌کشی محل رژه، فضاسازی مسیر، نصب بنر و داربست گفت: مجموعه مدیریت شهری قم در برگزاری همایش تجلیل و تکریم سراسری یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت نیز همراهی ویژه‌ای داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان تأکید کرد: اقدامات شهرداری قم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فضاسازی‌های شهری تا زمان برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان با قوت ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.