رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از این اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به دیدار‌های اخیر خود و سخنان سران کشور‌های مختلف در این دیدار‌ها که به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اعتراف کرده و نیاز خود را نیز به بهره‌مندی از این پیشرفت‌ها اظهار کردند، گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از این اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.

رئیسی با تاکید بر لزوم حفظ، تداوم و ارتقای این اقتدار، تصریح کرد: باید اقتدار افتخارآمیز جمهوری اسلامی با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به رخ کشیده شود تا هم دشمنان بیش از گذشته به آن پی برده و به این عظمت اعتراف کنند و هم نسل جدید نسبت به ابعاد این اقتدار آگاه شده و به آن افتخار کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش به برگزاری متفاوت مراسم زیارت اربعین امسال هم از لحاظ تعداد زائران و هم کیفیت برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت: امسال مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز با کیفیت متفاوتی برگزار شد و این دو رویداد ما را بر آن می‌دارد که از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم در سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

رئیسی همچنین با تشکر از مسئولان بخش‌های مختلف که پرداخت مطالبات گندم‌کاران را با فاصله زمانی کوتاه انجام دادند، مسئولان وزارت جهادکشاورزی را مکلف کرد با برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان دامداران و مرغداران، راهکار‌های رفع مشکلات تولید آنان را بررسی کرده و نتیجه را در ستاد تنظیم بازار مطرح نمایند.

وی بار دیگر مسئولان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و نیز راه و شهرسازی را مکلف کرد هر چه سریع‌تر موضوع تامین مسکن اساتید و دانشجویان متاهل را در قالب نهضت ملی مسکن مورد رسیدگی قرار دهند.

رئیس جمهور وزرای علوم و بهداشت، معاون علمی و فناوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را هم موظف کرد راهکار‌های رفع مشکلات مالی و معیشتی در وزارت علوم را بررسی و به دولت ارائه کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
معلمان رو دربابید،بخدا له شدیم زیر خط فقر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
قطعا پیشرفت ایران عزیز خاری در چشمشونه،

خدواند این مرز و بوم و مردم رو از شر دشمنان حفظ کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
خطاب به اقای قالیباف و ریس جمهور محترم .نگاه کنید هشت سال دفاع مقدس را با چه عزیزانی به سرانجام رساندید و پیروز شدید.وحالا انقلاب را با چه کسانی میخواهید اداره کنید . با مدیریت مدیرانی که حقوق یک کارگر را در کشور زیر خط فقر نگه میدارند و خود ادعای دو سه برابری حقوق کارگر دارند و میخواهند و هم میگیرند و هم حق خود میدانند و حتی آنقدر گیریشان میآید که فرزندانشان نیاز به کار ندارند حقوقهایشان تبدیل به دلار و آقا زاده پروری . آنقدر که سیری آنها دین آنها را (نه ظاهر دینی) و دین مردمشان را فقر برده است. پشت میز نشستن و جلسه گذاشتن برا امثال خود را کار میدانند و کار کارگر را وظیفه آن و حقوق کم را حق آن کارگر . قفسه فروشگاها و قصابی‌ها و میوه فروشی ها و ... باید بجای آن کارگر تولید کننده کشور به وسیله مدیرانی که حاضر نیستند کار خود را با کار کارگر مقایسه کنند خالی شود و تاوان بی‌لیاقتی و تورم و ندانم کاری مدیرانی که شکمشان سیر شده است را انقلاب و مردم کارگر پس بدهند فقط بخاطر اینکه شمای وزیر و نماینده و فرماندار و شهردار و ومسعول کشور و... حاضر نیستید مانند فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس باشید تو ادارات خود ساده و بی آلایش خدمت کنید کار و حق خود را همطراز کار کارگر بدانید همین . . اطرافیانتان که دور میز نشسته اند را اگر بگوید ما انقلاب و اداره کشور را از فردا میخواهیم مانند شهدا در پیش بگیریم بسم الله آنوقت عیار آنها معلوم میشود آنوقت هست که می‌بینید چه کسانی دوربرتان میمانند .کسانی پشت میز شما مینشینند که درد دارند و درد مستاجر و کارگر و مردم گرفتار تورم و دلالها و سیاستهای اشتباه سود بده و سود بگیر بانکها . کاش همه مدیران را با حقوق کارگران بکارگیری کنید و ببینید مشکلات کشور خود بخود حل میشود یا نه . بخدا توضیح واضحات هست که کل مشکلات انبار شده کشور از بیخبر بودن مدیران بخاطر حقوقهایی که دارند میگیرند هست و از بالا به پایین نگاه کردن مدیران نسبت به مردم (منظور فقط از نظر حقوقی هست که میگیرند ).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
مشکل معیشت، مسکن، کار مردم رو درست کنید هیچ کس اعتراض نمیکنه
United States of America
کنگ فاتح
۱۵:۴۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
سعی کنید امید دانا رو الگوی اغتشاشگر ها بدونید ، امید دانا تو فتنه 88 شرکت کرده بود و به حکومت و دولت اغتشاش می کرد ولی طرز فکرش عوض شد و الان تو جزایر قناری داره تو یوتیوب فعالیت می کنه فعالیتش هم اینه که از غرب بد بگه و از ایران خوب بگه و از همین کارش داره از یوتیوب درآمد کسب می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
آقای ریس جمهور بازنشستگان سایر صندوقها که از دولت پولی دریافت نمی کنند 10درصد افزایش حقوق گرفتند لطفاً دستور بفرمایید طبق قانون 38درصد پرداخت بشود زیبنده دولت شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
لطفا هرچه زودتر به اوضاع وزارت مسکن رسیدگی کنید.
آخرین اخبار