نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن، ۵ تن را شهید و عده‌ای را مجروح کردند.

از صبح امروز درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت و اشغالگران در اردوگاه جنین رخ داده است. اشغالگران صهیونیست پس از یورش به این اردوگاه خانه برادر شهید «رعد حازم» را محاصره کردند. منابع محلی گزارش دادند که در پی یورش نظامیان اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه جنین و محاصره منزل شهید رعد حازم، مبارزان مقاومت به سمت آن‌ها آتش گشوده و درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

منابع عبری زبان از ترور «عبد حازم» برادر شهید رعد حازم مجری عملیات شهادت طلبانه «دیزنکوف» در تل آویو در اردوگاه جنین خبر دادند. این خبر هنوز توسط منابع فلسطینی تایید نشده است.

خانه برادر شهید رعد حازم

منابع فلسطینی اعلام کردند شمار شهدای درگیری‌های امروز در جنین تا این لحظه به ۵ نفر رسیده و بیش از ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد که در این درگیری‌ها ۳ جوان فلسطینی به نام‌های عبد فتحی حازم (برادر شهید رعد حازم)، محمد محمود الونه و احمد نظمی علاونه به شهادت رسیدند.

احمد علاونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
پیشگو
۱۶:۰۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
یک کارگردان اسراییلی در سال ۹۰فیلمی مستند تهیه کرد که از باشگاه خبرنگاران جوان پخش شد یک جوان فلسطینی اهل کرانه باختری به تل آویو حمله می کند و صدها نظامی اسراییلی به سمت تا آویو هجوم می برند و آن مسجد راهم که در کرانه باختری است نشان داد شخصی با کلاه یک کاپشن و عینک خو د را استتار کرده بود اما دوربین ها موقعیت وی را شناسایی کردند..جایی که وقتی رعد حازم از مسجد خارج شد توسط نظامیان اسراییل شهید شد.. اکنون در سال ۲۰۲۰پس از ۱۲ سال رعد حازم آن مستند را در خاطرات زنده کرد ما می دانیم که شخص نتانیاهو مانند بازیکنان فوتبال آمریکایی شخصی بلند قامت و شجاع است که هر کار را که پیگیری می کند به سرانجام می رساند اما ما دست خدا را را در پشت سر رعد حازم ها می بینم این شخص مانند جالوت در نبرد با طالوت شخص نتانیاهو را بلند کرد و با مغز بر زمین کوبید و جنبش فلسطین را پس از نیم قرن زنده نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
خدایا انتقام این شهدا را از این جنایت کاران بگیر. آمین یا رب العالمین
آخرین اخبار