مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۱۳ مورد بازرسی بر واحد‌های نانوایی استان صورت گرفته است.

داوود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: آمار بازرسی و نظارت بر واحد‌های نانوایی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۱۳ مورد بوده است.

نایب فرجی افزود: نانوایی‌های استان قزوین در نیمه نخست سال جاری هر کدام به طور میانگین هفت مرتبه مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته‌اند.

وی گفت: یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی در استان قزوین فعالیت دارد.

نایب فرجی به میزان تشکیل پرونده‌های تخلف صنفی در واحد‌های نانوایی اشاره کرد و افزود: در همین مدت یک هزار و یک فقره پرونده تخلف صنفی از واحد‌های نانوایی سطح استان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۳ واحد نانوایی نیز در این میان به علت تخلفات مکرر مثل گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و قاچاق پلمب شده است.

نایب فرجی بیشترین تخلفات در واحد‌های نانوایی استان قزوین را از نظر تعداد در شهرستان قزوین و از نظر نوع نان در حوزه لواش برشمرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: تیم‌های بازرسی روزانه در قالب هشت تیم به صورت صبح و عصر بر واحد‌های نانوایی استان قزوین نظارت می‌کنند.

نایب فرجی گفت: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار