مراسم عزاداری شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

در آخرین روز ماه صفر و سالروز شهادت امام رئوف حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)، امامی که به مهربانی‌ها و خورشید تابان خراسان و مولای مهرپرور معروف شده و مهربانی و کرامتش چنان است که ضامن آهو هم می‌شود مردم استان مرکزی مراسم عزاداری شهادت ثامن الحجج را برپا کردند.

مردم استان مرکزی با برپایی مراسم عزا در شب شهادت امام رضا علیه السلام و راه اندازی کاروان غم برای امام رئوف سوگواری کردند.

امام هشتم پناهگاه و ملجاء همگان است و لطفش شامل ایرانی و غیر ایرانی عرب و عجم، شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان می‌شود و پاسخ هر دل داده‌ای را که دلش را راهی حرم کند بی جواب نمی‌گذارد.

امامی که شفای درد‌های جسمی و روحی و شفای دل‌های بسیاری را موجب شده و حاجت‌هایی را با استعانت به درگاه احدیت موجب شده که در مخیله و منطق انسان‌های مادی شده و مادی زده امروزی بعید به نظر می‌رسد.

ملجاء عشقی که سلطان سریر ارتزاق است پناهِ کشور و آستانه او قبله گاه باور ماست و سوگ او سوز دل‌های عاشق و عارف است و امامی که حرمش در مشهد الرضا پذیرای هزاران دلداده است که همزمان با این روز‌ها راهی دیار خراسان شده اند تا سالروز شهادت هشتمین گوهر آسمان ولایت و امامت را سوگواری و عزاداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.