مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه my.gov.ir و ثبت نام از خدمات دولت هوشمند بهره‌مند شوند.

محمد رضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اینکه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند؛ گامی به سوی تحقق دولت الکترونیک است، گفت: یکی از اهداف دولت، دولت هوشمند بوده که در قانون بودجه ۱۴۰۱ تکالیفی برای دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و دستگاه‌ها تا پایان شهریور باید سه کار انجام دهند که شامل ایجاد پنجره، ارائه ۳۰ درصد خدمات پرکابرد در این پنجره و در نهایت دستگاه‌ها به پنجره متصل شوند.

او افزود: پنجره از اردیبهشت ماه راه اندازی شده و اکنون پنجره خدمات ملی هوشمند در دسترس است ومردم می‌توانند بامراجعه به آدرس my.gov.ir و دریافت رمز یکبار مصرف از خدمات دولت الکترونیک بهره‌مند شوند.

به گفته او اکثرا دستگاه‌ها تاکنون به این درگاه متصل شده اند و در حال تکمیل خدمات هستندو خدمات بصورت ملی و استانی است.مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان یزدگفت: باتوجه به اینکه استان یزد در یکسال گذشته در حوزه فاوا پیشتاز بوده ومطمئنا با مراجعه مردم و ثبت نام در درگاه دولت هوشمند، این خدمات بهبود می‌یابد.

پاکدل گفت: طبق مصوبه قانون بودجه ۱۴۰۱، تکالیف قانونی دستگاه‌ها در این خصوص شفاف شده است و تمامی دستگاه‌های دولتی تا ۳۰ شهریور فرصت اتصال به این پنجره واحد را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.