مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: تا به الآن گازرسانی به ۱۱۴ شهر، هزار و ۶۵ روستا و ۱۷هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی توسط شرکت گاز استان اصفهان اجرایی شده است.

ابوالقاسم عسکری گفت: بازدید و بررسی تاسیسات ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیر‌های گاز و برگزاری مانور‌های منظم به منظور شناسایی نقاط قابل بهبود از جمله اولویت‌های کاری واحد‌ها و ادارات بهره‌برداری شرکت گاز استان اصفهان است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از توان و ظرفیت شرکت، تامین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکان استان رقم بخورد.

او با بیان اینکه ادارات گازرسانی استان اصفهان برای شروع فصل سرما آمادگی لازم را دارند بیان داشت: روابط‌عمومی این شرکت با همراهی واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های لازم را درباره مسائل ایمنی و مصرف بهینه انجام خواهند داد تا پاییز و زمستانی بدون حادثه همراه با استفاده بهینه از گاز را سپری کنیم.

عسکری با اشاره به اینکه بیش از ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: تا به الآن گازرسانی به ۱۱۴ شهر، هزار و ۶۵ روستا و ۱۷هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی توسط این شرکت اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تأکید کرد: لازم است آموزش‌های بیشتری در راستای ارتقاء سطح توانمندی همکاران در جهت افزایش میزان آگاهی برای مقاوم سازی شبکه و تاسیسات به منظور آمادگی لازم برای تامین ایمن و مستمر گاز طبیعی در فصول سرد سال انجام شود.

برچسب ها: گازرسانی ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.