سردار صفوی گفت: روش حکمرانی نظام سلطه، استفاده از زور و نظامی‌گری و اقتدارگرایانه با امپریالیسم رسانه‌ای و تسلط بر فضای مجازی و افکار عمومی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مدیریت نظام سلطه، آمرانه، سلطه جویانه، خودخواهانه منافع محور، شیطانی و علیه ملت‌هاست، در حالی که مدیریت گفتمان مقاومت به شیوه مشارکت خواهانه، خدمتگزارانه، مجاهدت‌گونه، هدایت‌گرانه، حاکم کردن مصالح ملت و بر پایه حق محوری و خدامحوری است.

وی افزود: نظام سلطه، مادی‌گرا، دنبال منافع حداکثری، نژادپرستانه و فرقه گرا و استثمارگر است و جبهه مقاومت به دنبال مدیریت دین و دنیا در خدمت بندگان، گسترش عدالت و معنویت و ایثار و جهاد است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال نفی استقلال و هویت و ارزش‌های دیگر ملت‌هاست، در حالی که هدف جبهه مقاومت، همگرایی ملت‌های اسلامی برای تشکیل امت واحد، مستضعفان در مقابل مستکبران، راهبرد گفتمان بر مبنای قرآن و سنت پیامبر و راه و نجات بشریت برای رشد معنویت و استقلال است.

وی ادامه داد: روش نظام سلطه، سیطره بر منابع اقتصادی جهان، سلطه دلار، یکپارچه سازی اقتصادی و تحریم مخالفان است و جبهه مقاومت به دنبال همکاری و هم‌افزایی، ایجاد بازار مشترک، اعتباربخشی به ارز‌های ملی و حذف دلار است.

صفوی اضافه کرد: نظام سلطه به دنبال ایجاد اعتلاف شرورانه، تسلط بر مبادلات حقوقی، سیاسی و اقتصادی ملت‌ها، راه اندازی جنگ‌های منطقه‌ای و تحریم علیه مخالفان است و جبهه مقاومت، ایجاد جبهه متحد مسلمانان و مستضعفان علیه نظام سلطه بر مبنای منافع مشترک و دفع شرارت و تحریم دشمنان مشترک را دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.