زمانی گفت: سیستم شهرداری در بسیاری از موضوعات کند و فشل است و گاهی کاری که باید در یک ماه انجام شود، یک سال طول می‌کشد.

محمدحسین ملایی زمانی در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۴ مهرماه) برگزار شد، گفت: بسیاری از ابعاد سیستم اداری حاکم بر شهرداری اهواز آشکار دارد و در خارج از شهرداری نیز دیگر سازمان‌ها در هماهنگی با شهرداری و دادن حق آن مشکل دارند.

او افزود: علاوه بر این، سیستم شهرداری در بسیاری از موضوعات کند و فشل است و گاهی کاری که باید در یک ماه انجام شود، یک سال طول می‌کشد.

آقای ملایی زمانی شورای شهر را به شورای شهرداری تنزل یافته دانست سپس گفت: بیشترین تمرکز و فشار به شهرداری است و انرژی که بقیه از ما حساب ببرند تا سازمان‌های دیگر با فشار بیشتر به ما کمک کنند، وجود ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی‏، اجتماعی و امور ورزش و جوانان شورای شهر اهواز توقعات مردم را زیاد، اما بجا و بحق عنوان کرد که در سوی دیگر برای انجام کار‌ها عجله است، اما «با این سیستم کج و معوج در حال کار کردن هستیم.»

این مقام مسئول اصلاح این موضوعات را زمان‌بر و انرژی‌بر خواند و با انتقاد از شورای شهر دوران‌های قبل گفت که به همین دلایل در دوران گذشته به سمت طرح‌های سبک رفتند و به موضوعات اساسی پرداخته نشد و هر ساله با موضوعات عجیب و غریبی مواجه می‌شویم و با وجود تلاش، از سال‌های گذشته و شهر‌های دیگر عقب‌تر هستیم.

او گفت: در این راستا خواستیم شهردار و تیمی از بیرون و با تفکر جدید وارد سیستم شود تا اصلاح اساسی و ساختاری سیستم انجام شود، زیرا با ساختار فعلی، هر کسی بیاید نمی‌تواند کار آنچنانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.