طی روزهای اخیر جمعی کوچک‌ از سلبریتی ها در فضای مجازی و به بهانه درگذشت مرحومه امینی به حمایت از اغتشاشات اقدام کردند.

مهسا امینی دختری که در یکی از مراکز نیروی انتظامی درگذشت و هنوز علت فوت او توسط مراجع ذیصلاح مشخص نشده، موجی از اتهامات به سمت پلیس کشورمان روانه شد تا در نتیجه آن و تهییج مردم توسط سلبریتی ها، برخی شهرهای ایران چند روزی دچار آشوب و اغتشاشات شوند.

اغشاشات و آشوبی به تلخی جراحت و شهادت بسیاری از نیروهای مدافع امنیت در بسیج و نیروی انتظامی و البته مردمی بی گناه که چادر از سرشان کشیده شد، جان و مال آن‌ها توسط آشوبگران تهدید شد.

آشوبی که شعارهای شرکت کنندگان در آن البته با گذشت زمان دیگر رنگ و بویی از مهسا نداشت و چند روز بعد هم با تجمعات امت رسول الله (ص) مردم در سطح همه شهرها رو به آرامی گذاشت اما زخم خسارات مادی و معنوی ناشی از آن هنوز که هنوز است، غیرقابل جبران مانده است.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

طی شب‌های گذشته عده‌ای معلوم الحال بدون هیچ هدفی، به بهانه حادثه مرحومه مهسا امینی و با تهییج سلبریتی ها در برخی مناطق ایران دست به آشوب زدند

به همین دلیل واضح بسیاری از مردم با حضور در فضای مجازی و به دنبال آن شرکت در تجمعات حقیقی ضمن محکومیت این اغتشاشات، جبران خسارات مادی ناشی از این آشوب ها را خواستار شدند و در نظرسنجی های مختلف از قوه قضائیه و دولت خواستند اموال سلبریتی هایی که این اغتشاشات را چه در فضای مجازی و چه در کف خیابان هدایت می‌کردند، به نفع ملت و به جبران خسارات چند روز گذشته مصادره کنند‌ و آنان را به تیغ تیز انتقام بسپارند.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

مردم ایران اما با تجمع یکپارچه در سراسر ایران خواستار انتقام از آشوب طلبان، مصادره اموال عاملان و آمران اغتشاشات و جبران خسارات وارده به مملکت از اموال سلبریتی ها شدند

این سلبریتی ها که با پول همین ملت بزرگ شدند تا در روز مبادا کمک حال مردم ایران باشند با سوءاستفاده از احساسات پاک ایرانیان نسبت به حادثه مرحومه مهسا امینی زمینه آشوب و تشنج آفرینی را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام در سطح خیابان های کشور فراهم کردند.

به عنوان مثال علی کریمی فوتبالیست پیشین تیم ملی کشورمان که در گذشته نیز با بستن مچ بندی سبز در بازی های ملی همزمان با اغتشاشات فتنه ۸۸ حمایت خود را از اغتشاشگران اعلام کرده بود، حوزه فعالیت خود را از ورزش به سیاست تغییر داد و با فعالیت شدید در صفحه اینستاگرام خود در آتش اغتشاشات دمید.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

نمونه‌هایی از گل بخودی های علی کریمی در فضای مجازی به ملت ایران با دمیدن در آتش فتنه

کار به جایی رسید که محمود شهریاری مجری سابق نیز در صفحه اینستاگرام خود آموزش ساخت کوکتل مولوتوف می داد.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

آموزش نحوه ساخت کوکتل مولوتوف توسط محمود شهریاری در فضای رها شده اینستاگرام

یا مهران مدیری که فقط در دستمزد آخر خود ۳۰ میلیارد تومان از صدا و سیما گرفته بود اعلام کرد که رسانه ملی حق پخش برنامه های او را ندارد تا به نوعی حمایت خود از آشوب‌های فعلی را نشان دهد .

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

واکنش مردم به درخواست مهران مدیری برای پخش نشدن تصویر این کارگردان در رسانه ملی

بقیه هم اندک حجاب مانده بر سر خود را به بهانه مرحومه مهسا امینی برداشتند و نقاب از صورت خود انداختند.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

کشف حجاب تعداد انگشت شماری از سلبریتی ها به بهانه درگذشت مرحومه مهسا امینی

اما آیا قانون به مصادره اموال این سلبریتی ها و رهبران اغتشاش اکتفا می‌کند یا چیز دیگری آنان را انتظار می‌کشد؟

در قانون مجازات اسلامی از باب تخریب اموال عمومی توسط افراد، مبادرت و مباشرت آنان تعریف جرم شده و این قانون به بحث تخریب اموال عمومی مکرراً پرداخته است.

مثلا در ماده ۶۷۵، ۶۷۶ و ۶۷۷ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ از باب تخریب عمدی اموال عمومی شامل اشیاء منقول و غیرمنقول، محل مسکونی، کارخانه یا هر محل عمومی تعریف جرم شده و مجازات آن هم در ماده ۶۷۵ از حبس ۲ تا ۵ ساله تعیین شده اما در صورتی که این تخریب اموال به نحوی انجام پذیرد که به قصد مقابله با حکومت اسلامی باشد، بنا به تشخیص مراجع قضایی در مقام محاربه بوده در نتیجه حکم اعدام برای فرد یا افراد صادر خواهد شد.

در ماده ۶۷۶ نیز تاکید شده که هرکس اشیاء منقول متعلق به دیگری را آتش بزند به حبس از ۶ ماه تا ۳ سال محکوم و در ماده ۶۷۷ نیز عنوان شده که هرکس عمدا اشیاء منقول و غیرمنقول متعلق به دیگری را تخریب یا به هر نحو یا به بعض تلف نماید دست کم به حبس از ۶ ماه تا ۳ سال محکوم می‌شود.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

تعلل در مجازات سلبریتی های تهییج گر آشوب اخیر درحالی است که قانون مجازات اسلامی به بحث آمران و اداره کنندگان گروه‌های تخریبگر اموال عمومی مکرراً پرداخته است

مواد دیگری نیز مثل ماده ۴۹۸ قانون مجازات اسلامی وجود دارد که به این بحث از بعد جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور نگاه می‌کند‌ و موضوع تخریب اموال عمومی را در حکم محاربه شناخته و اگر بازهم هدف کسی توسط مراجع قضایی برهم زدن امنیت ملی شناسایی شده اما محارب شناخته نشود، دست کم به حبس از ۲ تا ۱۰ سال محکوم می‌شود.

قانونگذار همچنین در ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی آورده که هرکس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع سازمان ها و گروه های مخالف نظام به هر نحو یعنی چه حقیقی و چه مجازی فعالیت نماید به حبس از ۳ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

محمد خلیلی، وکیل پایه یک دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در توضیح این مواد قانونی می‌گوید «در واقع زمانی می‌توان به اخذ خسارات وارده به اموال عمومی اقدام کرد که در نظر بگیریم کسانی که سردسته اغتشاشات بودند، مباشر جرم باشند و اشخاصی نیز به پیروی از آنان به تخریب اموال عمومی اقدام کردند که در مورد اغتشاشات اخیر این امر صدق می‌کند»

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

طبق قانون مجازات اسلامی، هرکس جمعیتی بیش از ۲ نفر در داخل و خارج از کشور تشکیل دهد یا اداره نماید که هدف آن برهم زدن امنیت ایران باشد، اگر محارب شناخته نشود مشمول حبس می‌شود

به گفته آقای خلیلی، این قوانین هم برای فضای مجازی و هم در فضای حقیقی صدق می‌کند و فرقی ندارد افراد در فضای مجازی یا در دنیای واقعی به اقدام علیه امنیت ملی و مقابله با حکومت اسلامی اقدام کنند چراکه در همان ماده ۴۹۸ تاکید شده که هرکس در هر مرام، دسته، شعبه یا جمعیتی بیش از ۲ نفر در داخل و خارج از کشور تشکیل دهد یا اداره نماید که هدف آن برهم زدن امنیت ایران باشد و محارب شناخته نشود مشمول حبس می‌شود.

این وکیل پایه یک دادگستری در ادامه گفت‌وگو با ما افزود «اگر شخصی باتوجه به دامنه بالای تخریب اموال عمومی محکوم شود، قطعا نمی‌تواند از عهده جبران خسارات مالی وارده به ملت برآید مگر اینکه یک ابرقدرت مالی یا وصل به مافیا باشد‌»

آقای خلیلی همچنین تاکید کرد «حتی از باب جبران خسارات معنوی سنگینی هم که به جامعه وارد می‌شود قابلیتی وجود ندارد چراکه تا سال های سال زخم آن در تاریخ ماندگار خواهد شد و به همین جهت است که حکم محارب را برای برهم زنندگان امنیت جامعه و تخریبگران اموال عمومی در نظر می‌گیرند»

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

حجت الاسلام اژه‌ای در آخرین موضع گیری، تاکید کرده که کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند اما با دشمن همصدا شدند بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند

به گفته این وکیل پایه یک دادگستری، بر این اساس شاید چه بسا تخریبگران اموال عمومی که محارب شناخته می‌شوند راضی باشند که خسارت دهند اما وارد گودال محاربه، بحث مقابل شناخته شدن با نظام و خسارات معنوی نشوند و این به این دلیل است که قانون گذار خیلی روی این موضوع تاکید داشته و دارد که اگر برخلاف مبانی نظام و مقدسات کسی یا کسانی قصد برهم زدن امنیت جامعه اسلامی را داشته باشد باید در حکم محارب شناخته شود تا درس و عبرتی برای دیگران باشد چراکه در برخی موارد مشاهده شده بعضی از این افراد مجرم وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه هستند و حاضرند هر مبلغی را بپردازند اما حکم محاربه و اعدام را نگیرند.

آقای خلیلی در رابطه با قوانین حافظ امنیت جوامع غربی نیز می‌گوید «کشورهای غربی قوانین بسیار بسیار سختگیرانه ای در زمینه امنیت خود دارند و حتی قوانین آنان فراتر از آن‌چیزی است که در کشورهای اسلامی وجود دارد چراکه این کشورها بر روی مسأله امنیت سرمایه گذاری کرده اند و شما هرجایی در فرانسه، سوئیس و انگلیس حرکتی انجام می‌دهید یا کاری می‌کنید تحت نظر دوربین ها قرار دارید و این همه هزینه را برای تامین و حفظ امنیت مردم و نظام سیاسی انجام می‌دهند»

اما این فقط ایران نیست که قوانینی به برخورد با هنجارشکنان اختصاص داده است

کشور آمریکا که از ظرفیت صنعت فیلم سازی خود یعنی هالیوود بهره می‌برد نیز بالطبع بیش از جمهوری اسلامی ایران دچار قانون شکنی سلبریتی های خود است و در این زمینه قوانینی نیز وضع کرده است.

به عنوان مثال وبسایت آمریکایی والین کلایچر که در حوزه جرم شناسی فعالیت دارد در یکی از مقالات خود به بیشترین جرایمی که سلبریتی ها مرتکب می‌شوند پرداخته و مجازات های در نظر گرفته شده برای آنان نگاهی انداخته است.

دستگیری سلبریتی ها حین رانندگی تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل در آمریکا که می‌تواند به تعلیق درآمد آنان منجر شده و سلبریتی های مرتکب این جرم را به سه سال حبس تعلیقی محکوم کند.

شرکت در کلاس های آموزشی به مدت ۳۰ ماه و تعلیق مجوز هنری تا دو سال نیز از دیگر مجازات های سلبریتی های درحال رانندگی تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل است.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

دستگاه قضایی آمریکا بدون اغماض و چشم پوشی با سلبریتی ها به مانند دیگر افراد جامعه برخورد می‌کند

اما شاید آخرین چیزی که ممکن است در جهت قانون شکنی از یک سلبریتی انتظار داشته باشید دزدی از مغازه هاست اما با کمال تعجب، چندین بازیگر زن، خواننده، ورزشکار و حتی شخصیت های سیاسی سرشناس آمریکایی در حال سرقت از مغازه ها دستگیر شدند.

لیندسی لوهان بازیگر و خواننده آمریکایی تنها به دلیل استفاده از یک گردنبند ۲۵۰۰ دلاری از یک جواهر فروشی بدون پرداخت هزینه دستگیر شد‌ و طبق قوانین آمریکا در نتیجه محکومیت، او به ۱۲۰ روز حبس و ۴۸۰ روز خدمات اجتماعی محکوم شد. 

از دیگر سلبریتی های دستگیر شده برای این جنایت می توان به وینونا رایدر اشاره کرد که گویا ۱۲۵۰۰۰ دلار جواهرات دزدید و حتی کلود آلن مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا جورج بوش از چندین فروشگاه کالا دزدید.

مورد بعدی بحث فرار مالیاتی سلبریتی هاست؛ ثروتمندان آمریکایی به دلیل درآمد بالایی که دارند، ملزم به پرداخت مالیات بسیار بیشتر از مالیات دهندگان با درآمد متوسط ​​هستند که باعث شده فرار مالیاتی به یک اتفاق رایج در میان سلبریتی های هالیوود که از دسته ثروتمندان هستند تبدیل شود.

نیکلاس کیج بازیگر، جمجمه دایناسورش را برای پرداخت مالیات فروخت‌و وسلی اسنایپس رزمی کار مشهور آمریکایی به دلیل فرار مالیاتی ۳ سال را در زندان گذراند و مارتین اسکورسیزی کارگردان هم مجبور به پرداخت ۲ میلیون دلار مالیات شد.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

دولت های غربی با صرف هزینه های زیاد در بحث تامین امنیت، مجالی برای تهییج مردم توسط سلبریتی ها باقی نمی‌گذارند

ارتکاب به این جرایم خرد درحالی است که به گفته آقای خلیلی وکیل پایه یک دادگستری، کشورهای غربی آنقدر در بحث کنترل و تأمین امنیت جامعه به ویژه در حوزه سلبریتی سختگیرانه عمل می‌کنند که مجالی برای عرض اندام آنان باقی نمی‌ماند تا بخواهند با تهییج مردم جامعه آمریکا را به هم بریزند.

اما چیزی که در این بین اهمیت دارد این است که همانطور که مقامات کشورمان چه در مجلس و چه در دولت در روزهای اخیر اعتراض مسالمت آمیز را حق هر ملتی خواندند لازم است تا جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت الهی خود فارغ از تمام قوانین حوزه تامین امنیت که در غرب یا شرق وجود دارد فضای سالمی را فراهم آورد تا همه شهروندان آن بتوانند حق و حقوق خود را با انتقاد سازنده از دولت جمهوری اسلامی ایران استیفا کنند.

ایجاد این فضا توسط جمهوری اسلامی فرصت سوءاستفاده را از برخی افراد که به تهییج مردم مطالبه گر اقدام می کنند، سلب می‌کند. 

فرصتی که امروز با ایجاد فضای انتقاد از اغشاش گران سلب می‌شود، ضامن امنیت فردای مردم ایران اسلامی خواهد شد.

مهسا دختری که بهانه شد/  گزینه‌های برخورد با سلبریتی های قانون شکن در ایران و آمریکا چیست؟

جمهوری اسلامی می‌تواند با پیش دستی در ایجاد فضای سالم انتقادی، فرصت سوءاستفاده از مطالبات واقعی مردم را از آشوبگران سلب کند

اما لازم به یادآوری است که ایجاد همین فضای باز انتقادات هم چیزی از مسئولیت های اجتماعی سلبریتی ها کم نخواهد کرد و آنانی که باقی ماندند بایستی مسئولانه تر عمل کنند و البته مسیر دشواری پیش روی دارند چراکه باید بار امانتی که سایر رفقا به زمین گذاشتند را به تنهایی به دوش بکشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۱:۵۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
سلبریتی درایران نداریم سلبریتی دستش توخزانه ایران هست پاش تواونوراب دنبال اشوب طبق قانون مجازات واموالشون توقیف وتاوان میدن تادرس عبرتی برای ایندگان شود
Iran (Islamic Republic of)
تا کی مسامحت
۰۵:۴۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
معتمدآریا هم به لیست بالا اضافه کنید. کلیپ سخنرانی‌اش در مراسم ختم امین تارخ را ببینید و به خصوص متنی که از رو قرائت کرد! تا کی مسامحت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
ازشون مالیات بگیرید. اصلا به چه دلیلی ازشون مالیات نمیگیرید؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پیاموی
۱۰:۰۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
وقتی فرخ نژاد چند ماه قبل می گه همه مردم ایران فدای یک تار موی پسرم حالا مردم شناس شده و دم از حقوق مردم می زنه اینها یک مشت بوقلمون صفت بیش نیستند مقصر مردم ما هستند که به اینها بها می دهند و اجازه می دهند در هر کاری بدون آنکه علم داشته باشند اظهار نظر کنند مانند انتخابات و.....خداوند به انسان شعور داده نه اینکه بدون آگاهی از افرادی که صلاحیت اظهار نظر ندارند پیروی کند تمام این نارضایتی ها از زمان خاتمی و حسن روحانی شروع شد و کارهایشان در راستای خوشنودی دشمنان ایران بود خود مردم این افراد را انتخاب کردند حالا نتیجه انتخابشان را می بینند که باید تر و خشک به آتش عده ای نا آگاه بسوزند.مردم از تبعیض ناراحتند.چرا بایداموال افرادی که پست و سمتی داشته اند اموالشان مورد بررسی قرار نمی گیرد؟چرا باید بین مردم و از ما بهتران تبعیض قائل شد که توهم بزنند دارای ژن برتر هستند؟انشاءالله هر کس در هر لباس و پست و مقامی که می باشد و به مردم خدمت می کند خداوند جزای خیرش دهد و هر کس به این کشور و مردم خیانت می کند خداوند نابودش کند.چرا افرادی که خودشان راسلبریتی می دانند در ایران کار می کنند دولت اجازه می دهد ارز از کشور خارج کنند مگر آمریکا اجازه می دهد ارزی وارد کشور شود؟این افراد سنگ خودشان را به سینه می زنند .من به عنوان یک ایرانی از قوه قضائیه درخواست دارم افرادی که به هر نحوی در این اغتشاشات دست داشته اند مورد پیگرد قرار دهد و خسارتی که به اموال عمومی و افراد زده اند را از اموالشان بگیرند و برخورد جدی با این افراد نمایند تا دیگر جرات چنین کارهایی را نداشته باشند.پاینده باد ایران.کور شود دشمن رهبر.
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۲۱:۵۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اوووووووووه چخبرنه انشا نوشتی خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
این پنگول دنیا که تووی تیتر نوشتید آخرش نگفتید چیه ها؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
ینگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
این سلبریتی های احمق که خودشان را عقل کل می دانند به اندازه یک بچه کوچک هم در این کشور نمی فهمند و غیرت ندارند

لعنت خدا بر انها اینها برای ما ارزشی نداشته وندارند و با نبود اینها خللی در سینما و فرهنگ ما ایجاد نمی شود برعکس با بودن اینها ما ضربه می خوریم
همه اینها باید از کار بیکار شوند و بروند سراغ همان هایی که در خارج سنگ شان را به سینه می زنند این مزدوران باید از مملکت ما اخراج شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
تو می‌فهمی؟ تو غیرت داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
بازم اینا که شمشیر رو از رو بستند و خوی خودشون رو نشون دادن اما از کسانی باید ترسیداز این سلبریتیها که اولا مالیات مملکت خودشون رو نمیدن دوما سرشون رو مثل کبک کردن تو برف مشخص نمیکنند که با مردم هستند یا با بی غیرت ها و آشوبگران و و میخواهیم عرضه داشته باشند و هویتشون رو مشخص کنند کسانی که رو لباسشون عکس ایران رو میزنند و دم از ایران میزنند اما الان که باید مشخص کنند کدام وری هستند
معلوم نمیکنند همانند کوفیان که حضرت علی ع را تنها گذاشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
مسبب و آتش بیار این معرکه شبکه های ماهواره ایی مثل ایران اینترنشنال و.. است تعجب می کنم این شبکه کثیف با پول سعودی هر روز علیه ملت ایران دروغ پراکنی می کنه و جوان‌ها را تحریک می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
مهران مدیری آخر آه سحر زکریا تو رو گفت.خل و چل شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
حمید فرخ نژاد که الان داره برای مردم دلسوزی میکنه یادمه گفته بود 80 میلیون جمعیت ایران فدای یک تار موی فرزندم!!!!
هزاران نفر مثل حمید فرخ نژاد خائن فدای یک تار و پود پرچم ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اینترنت کی وصل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
می خوای چیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
انشالله بازیگران و فوتبالیستهای مومن و انقلابی و با غیرت و ناموس پرست جای این نمکدان شکنها رو خواهند گرفت
یه جستجو کنید ببینید کدام بازیگر و فوتبالییت در جهان برعلیه امنیت ملی کشورش حرف زده
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۰۸:۳۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
تف به این نیم لیبری عای دوزاری وطن فروش و خائن و بی غیرت و بی خاصیت و بی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اول فارسی نوشتن یاد بگیر بعد بیا نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
علی کریمی کسیه که در زمان قطعی برق فیش برقش 4600000 تومان میامد که مورد اعتراض مردم قرار گرفت.از پول این ملت بزرگ شدند و مثل زالو افتادن به جون ملت.حالا هم داره عقده گشایی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
✅.به خدا ما یه هفته هست که راحتیم. از بس خواهرم میگفت برای من اینستا وصل کنید همش برای چیزای الکی.این ها اگر به خاطر فضای مجازی خطایی بکنند شما هم مقصرید. لطفا اینستا رو دیگه وصل نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
خیلی از مردم کسب و کارشون کساد بشه که خواهر شما چشم و گوشش بسته بمونه؟
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۰۸:۰۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
یه عده اروپا پرست و غرب پرست و خائن و وطن فروش اینجا دارن نظرات چرت و پرت میزارن و منفی میدن
آلبانی نشینای پیر پاتال چطوری چشماتون صفحه مانیتورو میبینه شما باید به فکر کفن باشید

YJC لطفا نظرات اینارو نزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
خدالعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
میگن فائزه هاشمی هم به علت شرکت در یکی از آشوب‌های خیابانی دستگیر شده.
علی کریمی هم کارشناس آشوب‌های خیابونی شده، درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
لعنت بر فائزه .لعنت بر کریمی
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۴:۲۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
دشمنان این مملکت هر کس ، هرکی فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اعدام با آتش
اعدام با اره
اعدام با تبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
یکی دیگه اینکه؛ اموال بنام سلبریتی ها رو توقیف و از تملک آنها خارج بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
بعضی از سلبریتی ها رو دولت غربگرای علی برکت در اب نمک خوبانده بود برای روز های اشوب . با بخشیدن و نگرفتن مالیات و.... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
کشور های امریکای لاتین و خود امریکا
در خصوص مالیات خیلی جدی کار مییکنن به طوری که ثروتمندترین مردم اونجا از دست مالیات در امان نیستند باید از اینا مالیات بگیرن که ریششون خشک بشه نه از کارمندایی که حقوقشون زیر دست دولته مالیات میگیرین
اخه حقوق ۴ یا ۵ تومنی هم مالیات داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
لعنت خدا به این علی کریمی و معصیتکار علی نژاد وشبکه های معاند منوتو وبی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی و........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اینایی که منفی میدن منافقن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
علی کریمی باید به ایران برگردونده بشه و بره زندان و اموالش رو هم مصادره کنید برای جبران خسارت ها و جریمه سنگین هم اضاف ه از بگیرید تا ادب بشن خودشو و سلبریتی هایی مثل خودش.
از این به بعد هم باید جوری در همه سازمان ها رفتار بشه که همچین آدم هایی تو عرصه ورزش و فرهنگ ایجاد نشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
یه خسته نباشید هم به کهنسالان آلبانی نشین بگیم که نشستن پشت رایانه و منفی میدن؛ با این سن و سال همین کار هم خیلیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
آی پی فیلتر+شکنش برای آلبانی خورده شاید...:))
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۲۳:۱۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
شعار ملت ما : اعدام باید گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
همش مقصر خود اين مسئولين بي عرض هستن كه اين بازيگرا اينجوري شدن چرا بايد براي يكه برنامه ٣٠ ميليارد بدين به اين مهران مديري بي بخار كه فردا سر در بياره از بي سي يا منو تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
آخه شهاب حسینی که نقش شهید بزرگوار عباس بابایی رو بازی کردی چطور دلت اومد قاطی بقیه اوباش شدی و محبوبیت خود را به باد دادی ارزشش رو داشت؟ فکر نکردی هر گونه خیانت به وطن و ملت آخرش فقط و فقط خواری و ذلت است از کی تا حالا نوکری بیگانه و دشمن شده افتخار ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
قابل توجه اقای علی کریمی همه چی شکر پرور دگار تمام شد ولی همین نامردای اغتشاشگر که دعوتشون کردی دریچه فاضلاب کف خیابون از جا کنده بودن شب بوده یه بیچاره با وام بدبختی ماشینی گرفته بوداسنپ کار میکردافتاده داخل همین دریچه فاضلاب سیلندر ماشین ترک برداشته روغن تخلیه شد و موتورش نابود و جام کرده نه الان خرج خونه نه اقساط ماشین میتونه پرداخت کنه این که زیر خط فقر بوده بطور کل نابود شده چه گناهی داشت فقط خدا باعث و بانیش که مردم کشوند کف خیابون نابود کنه زندگی خیلیا به همین طریق ازهم پاشید اینم قشر بی چاره وفقیر ایا وجدان دارید شماها که با پول همین فقرا اسم رسم و موقعیت کسب کردید حالا شدید بانی نابودیشون چرا چرا چرا
Iran (Islamic Republic of)
در خط انقلاب
۲۲:۴۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
توی این مملکت اگه کسی کنترل ماشین از دستش خارج شه بزنه به گارد ریل و یا به یه درخت آسیب بزنه، قانون خسارت رو میلیمتری باهاش حساب میکنه، اما اگه اعتراض و اغتشاش کنه و اموال عمومی مثل بانک، آمبولانس، ماشین پلیس، سطل آشغال و... آتیش بزنه، پلیس بکشه و آتیش بزنه، به اموال مردم خسارت بزنه و هزاران جنایت دیگه انجام بده و بعدش ابراز پشیمونی بکنه به خاطر رافت اسلامی بخشیده میشه و تا دور بعدی اغتشاشات راست راست راه میره یا میره خارج از کشور و اپوزیسیون میشه.
قوه قضائیه تو رو به خدا و هرچی مقدساته قسم میدیم این رافت اسلامی رو در مورد این جان‌ها بزار کنار چه سلبریتی و چه اغتشاشگر، اینا یه عده دنیاپرستن که اگه بدونن یه هزار تومنی باید بابت خسارت بدن دیگه مثل بچه آدم برخورد میکنن.
گناه من و امثال من چیه که تمام توجهمون به اینه که یه یه ریالی هم به اموال عمومی و بیت المال خسارت نزنیم ولی از اونور امکانات عمومی که واسه ما هم هست باید در حجم هزاران میلیاردی تخریب شه و دوباره از جیب ماها هزینش پرداخت شه.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۱:۴۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
انشاالله به زودی جبران میشه خسارات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
بابا این اینترنت کوفتی رو وصل کنید ما حتی یه سرچ ساده هم تو گوگل نمیتونیم انجام بدیم حتی نرم افزار آشپزی هم باز نمیشه
Germany
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
فائزه هاشمی رفسنجانی باید دستگیر و به اشد مجازات محکوم شود.
دیگه راءفت و مماشات با این فتنه گر و خائن به نظام و کشور و خون شهدا تمام شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
وقت خوتون را بیهوده خراب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۱۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
متاسفم برای یه عده دنیا پرست و پول پرست و هوس باز که از روی پولداری و شکم سیری استوری و پست غارت و به آتش کشیدن و کشتن بچه های مردمو گذاشتن واقعا چطوری میتونید راحت و بیخیال بشینید
بی معرفتا مادره اون بسیجیه شهید داره خون گریه میکنه طرف فقط یه بچه داشت فقط ۲۰ سالش بود شماها از انسانیت بویی نبردید متاسفم براتون منتظر حکم قوه قضاییه ایم
علی کریمی = مهران مدیری = محمود شهریاری ... اخائن و مزدور...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اینا باید محاکمه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
محاکمه محکم و احکام سنگین و چند برابر مردم عادی برای سلیبریتی ها باید در نظر گرفته بشه. تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اکثر تحصیلکرده ها و کسانی که دنبال نون حلال هستند به نون شبشون محتاجن. طرف فرق حافظ و مولانارو بلد نیست و 30 میلیارد !!!! می گیره. باید هم به ریش همه بخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اگه صد بار، یا هزار بار دیگه هم ازین دست اتفاق ها بیافته، هیچ کس حتی سلبریتی ها را بازخواست هم نمی کنه، چه برسه که بخوان مجازات شون کنن!! این بزرگواران مملکت را به آتش کشیدن و دارن به ریش ما می خندن، اما عزیزان دل مون در قوه قضاییه هنوز فقط دارن بهشون هشدار میدن!! فکر نمی کنین دیگه هشدار دادن کافی باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود احمدی‌نژاد
۲۱:۴۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اموالشون رو مصادره کنید، بفروشید، پولشو بدید، لبنان و سوریه....!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۱:۰۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
تا کور شود چشم فتنه گران 2 رو و منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اگر من بودم دعوتشان می گردم تو برنامه زنده تا حرف هاشون رو بزند بعد تو همون برنامه پته ها شون رو رو آب می بختم کلی هم مخاطب جلب می کردم .و دور رو از دست بی بی سی و اینتر نشنال می گرفتم کلی هم از تبلیغات پول در می آوردم.
Iran (Islamic Republic of)
مشاهدات خودم
۲۱:۳۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
حضور دختران جوان در قالب لیدر و کمک لیدر با آن وضع حجاب و پوشش و استفاده از ابزار زنانگی باعث جذب جوانان ناکام شده بود این مسله کاملا برنامه ریزی شده بود و ابزار زن مورد توجه منافق و ضد انقلاب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
کافور بخور.دوش آب سرد بگیر.همه رو مثل خودت نبین
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۲۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
بگیرینشون چوب بکنید تو...آستینشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
قوانین اغلب به نفع قانون گریزان و گردن کلفتها و قانون شکنهاست و تنبیهات در نظر گرفته شده اغلب با بازدارنده نیستند . مصادره ۹۰ درصد اموال قانون شکنان و انتقال مستقیم آن اموال به مستضعفان آسیب دیده در انقلاب، قطعا بازدارندگی و پایداری ایران عزیز را به صورت موثر افزایش خواهد داد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اقای کریمی و مدیری و امثالهم در شرایط مختلف رنگ عوض می کنن مردم عزیز‌، دختر و پسر جوان عزیز من، اینا برای اینکه بتونن در کشورهای خارجی راحت زندگی کنن مجبورن علیه حکومت جمهوری اسلامی حرف بزنن حالا اقای مدیری تازه دستمزد شو گرفته نرم از بغل همسو هست‌ یه مقدار مغروه به ثروتش و شهرت توخالی. ولی اقای کریمی بی سواد هستن یک سره داره حرف می زنه احتمال بازگشت به کشور رو هم نمیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
خوبه به کلمه یاد گرفتید بدون اغماص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
افراد جوان دیدم میان پمپ بنزین بطری نوشابه ببنزین پر میکنن احتمالا برای ساخت کوکتول مولوتوف باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
آره احتمالن میخان تمرین کنن درست کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
شهریاری رقاص یادشون داد نمی گیرنش چرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
حقوق هیات علمی های دانشگاه رو نصف کردن انوقت ۳۰ میلیارد ۳۰ میلیارد میدن اینا که بگن تا حالا عاشق شدی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
واقعا حقشونه با این کاراشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
با حرف هیچ چیز درست نمیشود در عمل برخورد کنید تا صحت گفته هایتان اثبات شود
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۲۰:۱۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مرد حسابیا این پولارو وام میدادید به جوونا ازدواج کنن وام میدادید ماشین بگیرند وام میدادید شغل ایجاد بشه بیکار نمونیم خداوکیلی کلاه خودتونو قاضی کنید چرا برای یه وام کوچیک ۵۰ میلیونی ۱۰۰ تا سنگ میندازید جلو ما و آخرشم پشیمون میشیم ولی میلیارد میلیارد پول میریزید به حساب اینا ما با ۶ میلیون حق کارگری داریم ذلت و خاری شرمندگی میکشیم اونوقت یه عده از شکم سیری دارن استوری کشتن و غارت هموطنو میزارن خدا خودش جوابتونو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اونوقت با ۶ میلیون حقوق چطور قسط دو میلیونی وام ۵۰ میلیونی را پس میدی اگر بانک‌ها سفت نگیرن میگی ندارم نمیدم.
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۰۷:۵۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
در پاسخ به ۴:۵۱

تا وقتی که امثال شماها هستش کسی به داد ماها نمیرسه جناب دکتر طرف از شکمش داره میزنه از خیلی چیزا داره چشم پوشی میکنه داره قسط میده تو هم احتمالن شکمت سیره و پشت میز نشینی و احتمالن با این بازیگرا آشنا و فامیلی که داری این مزخرفاتو میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
شما غصه نخور.ما قسط وام را پرداخت میکنیم.نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
Sa
۲۰:۱۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
دولت باید با سلبریتی های قانون شکن با قاطعیت و بدون اغماض برخورد کند سرمنشأ بیشتر مفاسد اجتماعی و فرهنگی همین سلبریتی های خائن هستند که به علت اهمال و سهل انگاری دولت و مقامات مسئول در برخورد با آنها، به غول هایی تبدیل شدند که در حال حاضر هر نوع قانون شکنی را بدون واهمه انجام میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
نمیخاین کلمه بدون اغماض ول کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
در خارج بابای سلبریتی خاءن شان را در میاورند . تنها کشوری که تا به حال یله و رها بوده ایران است .لذا بعضی از سلبریتی ها گستاخ شده و عامل وطنی دشمن شده اند .لطفا به اشد مجازات قانونی برسانید . چه خونهای مظلوم ریخته شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
سلام . چرا آقای اژه ای دستور توبیخ املاک آنهایی که دو سال قبل شعار میدادن سرمایه گذاری بورس کنم مردم رو دستور کار قرار نمیدن .
خواهشاً املاک روحانی و نوبخت و جهانگیری و میانی که دست داشتن رو توبیخ کنین .
مال مردم تاراج بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
حسن روحانی الهی خدا ازت نگذره
Iran (Islamic Republic of)
Nima
۱۴:۲۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
تو این یکسال خیلی بورس خوب بود دست مسئولین بعد روحانی درد نکنه باقیشم تموم شد خلاص شدیم دیگه اصلا به سهام‌های خودم نگاه نمیکنم فکرم آزاد شد
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۹:۱۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
جوانان عزیز نمیدانند یک پدر پیر مریض فقیر بهتر از نا پدری پولدار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
آفرین به شما که میفهمی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
شعار پوچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مگه دورهمی فیلم سینمای با بازیگران بزرگ وکارهای سینمای هست که ۳۰ میلیارد بگیره یک میلیارد میدادی یک جوان خوش تیپ همه این ادمهارو میاورد میزاشت روی اون صندلی که بپرسه عاشق شدی اونها هم که قربون برم عاشق زاده چند بار ازدوج کرده هستن این هنرپیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
علی کریمی , مهران مدیری , شهاب حسینی , پوریا پورسرخ , کتایون ریاحی و سایر چهره های مشهور که به نوعی و با اقدامات و یا سخنان تحریک آمیز , آب به آسیاب دشمن ریختند و آشوبگران را تشویق به آشوب و ایجاد نا امنی میکردند تا به خیال باطل , نظام جمهوری اسلامی ساقط شود , بایستی به دست قانون سپرده شوند و برخورد قاطع با اینها بعمل آید . تکلیف اینگونه افراد باید یکسره شود و اگر ایران نیستند از طریق پلیس اینترپل , برگردانده شوند تا مجازات شوند . اینها فرقی با موسوی و کروبی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
بنده خدا شهاب حسینی رو قاطی اینا نکن به خاطر همین منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
عزیزم یک سرچ کن توی گوگل.باخبر شو که شهاب حسینی خودشو قاطی اینا کرده.حرف مفت زده.بعدشم هی وانمود میکنه مسلمانه.آیا مسلمان واقعی از بیحجابی و داعش و قانون شکن حمایت میکند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
عزیزان از خواب غفلت بیدار شید ببینید همین آدمهایی مثل شهاب حسینی چطور آب در آسیاب دشمن میریزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
علی دایی رو یادت رفت بگی.علی دایی که از همه بدتره.همچین گفت به دخترم چه بگویم که مهسا چرا اینطور شد.علی دایی راحت برو به دخترت بگو از داعشی های داخل حمایت کردی تا گلوی پلیس را با خنجر بریدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
بگو پلیس اینترپل پولامونو برگردونه
Iran (Islamic Republic of)
خ ولادتی
۲۲:۲۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
لطفا آقای شهاب حسینی را با این افرادی که گفتید قاطی نکنید.منفی به بخاطر این
Iran (Islamic Republic of)
نازلی
۲۲:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
دقیقا ، نامبرده ها باید به سزای عملشون برسند ، از سفره مردم کم کردن دادن به اینا که برا مردم و کشور کار کنن ، و در کنار مردم باشن ، خوردن و بردن و هار شدن ، باید تاوان آسیب هایی که زدن به کشور رو بپردازن ، باید برخورد قانونی جدی و قاطع بشه تا بقیه یادشون بمونه نمک خور و نمکدون شکن نباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
بیشین مینیم بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اونهایی که از شهاب حسینی دفاع میکنید خیلی بیچاره هستید.فکر کردید شهاب براتون تره خرد میکنه.طرف آشوبگران را گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
ما منتظر اقدام قاطع قوه قضاییه علیه این سلبریتی های دوزاری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۴۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
همه کلمه بی شرف و وطن فروش را برای این سلبریتیها و منافقین بکار ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
خودت چندزاری هستی تربچه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
نه خودت نه کس دیگه هیچ کاری نمیتونین بکنین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تویی که میگی تربچه.قشنگ معلومه از اون سلبریتی های دوزاری هستی که اومدین ریختین توی yjc تا از آبروی نداشته تان حمایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
من که از این دنیا هیچ خیری ندیدم وهیچی نفهمیدم ولی اینو خوب میدونم که اگه دست بیگانه بهمون برسه گوشت، پوست همه مارو زنده زنده میخورن فرقی هم براشون نداره چه سلبریتی باشه چه دولیبریتی واجازه نمیدن تا۲۰۰سال آینده علف تواین مملکت سبز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
الان خیلی خوشبختی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
بله که خوشبختم اگر امثال شما بزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تنها راه نجات کشور ولله ولله ولله فیلتر که هیچ قطع کامل اینستاگرام. بخدا اینستاگرام وضعش خیلی خراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
همه با فیلترشکن رفتن توی اینستا
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۴:۳۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
من با بستن اینستا موافقم ،ولی کار احمقی نکنیم !مثلاً یوتوب سرشار از مطالب علمی عالیست ، چرا فیلتر بشه !؟
نباید گیاه آفت زده رو از ریشه درآورد ، بلکه باید آفت رو از بین برد
مرگ برتمام بازیگران و ورزشکاران بی دین ، آشوبگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
ایران عزیز من و شما باید قدرتمند بماند نه اینکه هر روز مشکل و اعتراض. خدا لعنت کنه اونایی که نون به نرخ روز می خورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تاریخ خودش قضاوت کنه
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۷:۵۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
30 میلیارد تومان برای دورهمی؟؟والا من یکی ک نگا نمیکنم یا همش انتقاد غیر سازنده داره در قالب حرفای بی مزه و اوردن سلیبریتی ها برای الگو نشون دادن ب جامعه

الگوهای برتر داریم از کشاورز نجار رفتگر تا تولیدکننده داخلی ک میتونن تک تک شون برتر از سلبیریتی ها مفت خور هستن

همین پول میدادن ب چند کارشناس زبده جوان تازه نفس در چند زمینه ، راه کار و راه حل سازنده همراه برای انتقادات شون ، ارایه میکردن کلی راهگشا میشد برای حل مشکلات

همون چند سال یک دوبار برنامه دیدم حالم بهم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تو اول فرق انتفاد سازنده و غیر سازنده رو یاد بگیر بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
این غربگدا ها با شنیدن سوال تا حالا عاشق شدین آب تو دهنشون راه می‌افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۲۱:۲۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
زنده باد بخدا قسم که حرف دل ما رو زدی این برنامه ی دروهمی به هیچ وجه ارزش وقت صرف کردن و دیدن و نداره،هربار که خواستم ببینم از بس بی محتوا و بی ارزش بود کانال و عوض کردم
Iran (Islamic Republic of)
نازلی
۲۲:۴۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مدیری خودش حال به هم زنه ، تهوع می گیره آدم می بیندش ، این افسرده رو
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۱۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
بدبخت دنیا و آخرت ، اون بی شرفیه که این پول های گزاف را از بیت المال بی حساب میده به این اوباش شیک پوش (گلزار ، رامبد پیر ، مهران درپیتی ، خمسه دماغ ، نوری گوریل و علیل کریمی لَپه و دایی خخخ) که همه اینها در سال های اخیر ضربه و لطمه ای به ملت ایران زدند.
هنوز بسیاری هموطن در نقاط دور از پایتخت این مملکت ، از امکانات اولیه بی بهره اند ، در فقر مطلق فقط زنده اند و عده ای شکم چران هوس باز مزدور دشمن ، از فرط سیری جفتک پرانی می کنند و هار شدند.

عدم اجرای قاطع عدالت برای محاربین ایران = همدستی با آنان تلقی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
از سلیربتی جماعت متنفرم. فقط تو ایران تا این حد به اینا محل میزارن و میدان میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مدیری مثلا چه برنامه جالبی میسازه که ۳۰ میلیارد دستمزد داره!!! اگر از اول به مردم میگفتین که برای دورهمی مسخره چه مبالغی بهش میدین مردم اصلا برنامه اش را نگاه نمیکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
ازشون حسابی مالیات بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
این کسانی که تو این مدت آتش بیار معرکه بودن اکثرا ابرقدرت اقتصادی هم هستن!
پول برق منزل جناب علی کریمی چند برابر حقوق ماهانه یک کارمند بینواست! مالیات هم که نمیده!
مهران مدیری بابت هر برنامه ای به اندازه حقوق ده هزار!!! کارگر مظلوم و زحمتکش دریافت میکند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اینا همه نتیجه اینکه یارانه ناچیز کارگر رو قطع کردید و دستمزدهای کلان به سلبریتی ها دادین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
با اینستاگرام چه وحشتی راه انداخته بودند.دچار اظطراب شده بودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
نگران نباشید . فضای مجازی یک. دنیای باطله که با واقعیین خیلی فاصله داره . یک نفر میتونه به دروغ , هزاران کامنت و .... به اشتراک بگذارد و هوچی گری کنه . اصل مطلب میدانه که تا کنون دشمنان ایران اسلامی , بازنده بوده و خواهند بود , به لطف خداوند متعال . اینها همه طبلی تو خالی بوده و خواهند بود و قطعا ما تا ظهور حضرت حجت با اینها در گیر نبرد خواهیم بود و جنگهای سخت تری در پیش خواهیم داشت . هر که با خدا و محمد و آل محمد (ص) , در افتد, ور افتد . یا علی مدد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
آخیییییی موش بخورتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
من که حذف اش کردم
Iran (Islamic Republic of)
یزدی
۱۶:۵۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
علی کریمی مدت بسیار کوتاهی چهره شد ومتاسفانه زود از چشم مردم افتاد بقیه به اصطلاح هنرمند در کنار بی تفاوتی مسئولان فرهنگی بخصوص ارشاد به ارزشهای اسلامی دهن کجی نمودند بازی در فیلمهای آبکی با چهره وقیافه های ضد دینی وزننده شرکت در جشنواره ها ومجالس با سروضع آنچنانی ومورد تشویق قرار گر فتن همه وهمه خود بزرگ بینی را درآنها به اوج رساند تاجایی که بخود این جرائت را داده اند بی شرمانه به اعتقادات ومقدسات مردم توهین کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
به جای جشن حافظ باید بگیم جشن نمایش اندام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
کریمی مزد زحمانش خودش شده سرمایه ش زمان اون ک تیم ملی چندر غاز هم نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۱۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
کافیه با دقت به برجسته سازی نشان ها و مناسک ماسونی توسط مهران مدیری در سریال هایش (قهوه تلخ) و همچنین محسن تنابنده توجه و حکم اسلامی درباره ایشان اجرا شود.
Iran (Islamic Republic of)
یارحبیب
۱۶:۵۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
باید تمام خسارت ها را ار جیب خود اغتساسگران و فرمان دهندگان و هدایت گران انان پرداخت کنند از کسانیکه باتوئیت.فیس بوک. اینستگرام. بی بی سی .و...وحتی در شبکه های تلویزیون امدندو سواستفاده کردندو پیام تحریک دادند اخذ شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مدیری .کریمی.شهاب حسینی .خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
باید اموال اینهارا مصادر کرد وبدهند به ماکه رفتیم حمایت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
واسه این منطقت باید متاسف باشی ولی اظهار فضل میکنی الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مردم باید رسانه داشته باشن تا همه مشکلات حل بشه هیج رسانه وجود نداره که مشکلات اعتراض مردم شنیده بشه به خاطر ایران و آینده ایران به حرف مردم گوش کنیداعتراضات از رسانه پخش کنید با مردم حرف بزنید تا مشکلات حل بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
فرافکنی نکنید... هیچ کس منکر مشکلات نیست و رسانه ها هم نظر مردم را پخش می کنند،چرا جو می دهید؟!... مردم حرف زده اند و با گفتار و عملشان حرف زده اند، امااینهایی که در خیابان هااین رفتارهای کثیف رااز خود نشان دادند، بهنظر شما اهل حرف و تعقل و استدلال اند... دیگر از حرف گذشته و هر کس هر کاری دلش می خواهد می کند ... دیگر شورش را در آوردند و به همه چیز تاختند و بی هرمتی کردند... اینها میخواهند حرف بزنند... با وحشی گری می شود حرف زد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
دردتون بیحجاب شدنه! میخواهید اینو بیان کنید.شماها که همش لخت میایین بیرون.دیگه چی میخواهید.حتی نمیخواهید قانون حجاب را رعایت کنید!! فقط بلدین بگین جلو اختلاس را بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
ولی خب!!!!!
خیلیا که گرگ بودند تو لباس گوسفند
قشنگ خودشونو نشون دادند...
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۱۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
گرگ های شیک پوش مودب
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۲۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
باید خسارت اموال عمومی پرداخت کنند
ای حال میده بعد پرداخت اموال عمومی مهران مدیری وعلی کریمی ببینیم توگرمای50درجه عسلویه دارن کارگری کارمیکنن
ای حال میده
Iran (Islamic Republic of)
من علیه شما
۱۸:۲۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
93 هزار میلیارد هم شما باید پس بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
خداروشکر یک تریبون با یک ملت غیور که دنبال این هستند حق به حقدار برسد با یک وکیل مدافع حقوق و آگاه به قانون هست. از این مدافعان حق عدالت خواهشمندیم برای حق حقوق ما مددجویان بهزیستی هم یه آستینی بالا بزنند تا شاید فرجی شود،چند سالی است که بخاطر کمبود کسری بودجه سازمانی به ما لوازم دارویی و مصرفی معلولين رو صفر کردند،و روز بروز قیمت ها رو به افزایش، دنبال گدایی کردن نیستیم آن چیزی که طبق قانون حق ماست را خواستاريم. از باشگاه خبرنگاران جوان هم انتظار داریم حداقل یک گزارش از مراکز و گفتگو با خانواده های مدد جویان در شهرهای کوچک کم برخوردار هم تهیه کنید تا شاید فرجی شود نه اینکه فقط از تهران که همه چی گل بلبله گزارش تهیه کنید ایران فقط تهران نیست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
هم اموال سلبریتی هارو مصادره کنید و هم اموال بلاگرای بیسوادو بی مغزی که پولشون از پارو بالا میره درآمد ماهیانه اشون ۲-۳میلیارد تومان هست در صورتی که هیچ بدرد این مملکت نمیخورن و هر چی ارز هست از کشور خارج میکنن میرن کشورای خارجی سرمایه گذاری میکنن و الانم آتش بیار معرکه هستن و دامن میزنن به اغتشاشات...یه پزشک بیچاره ای که شبو روز درس خونده کور شده تک به تک موهاش ریخته درآمد ماهیانه اش ده میلیون تومان هست!حتی از بلاگرا مالیاتی تو این کشور اخذ نمیشه برخلاف بقیه ی کشورها که مالیات میگیرن از اینجور اشخاص و کشورشونو گل و بلبل میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
بیا چن میلیاردم برا تو ههه
Iran (Islamic Republic of)
بلاگر بيسواد
۲۳:۵۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
درمورد بلاگرها واااقعا باهاتون موافقم اييييكاشششش ايكااااش همششششون جمع شن و برن با رحمت پول درارن واااقعا مفت خورترين قشر جامعه بلاگرهان اصلا با مواضع سياسيشون كاري ندارم اما به شدت به جامعه آسيب رسوندن از هرنوعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
طفلکی پزشک کور و کچل
خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
یه شوهرم واسه پرستو صالحی پیدا کنید تا همه مون رو دار نزده مهران مدیریم خوبه ها میگن مجرده فعلا، راستی مهران جون تا حالا عاشق شدی ؟ حالا بشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
فازت چیه صنعتی سنتی مخلوط زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
ایول عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
فاز شماهایی که از پرستو صالحی حمایت میکنید چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
سلبریتی و غیر سلبریتی بدانند ; اگر قرارباشد روزی جمهوری اسلامی ایران نباشد , آمریکا و اسرائیل و انگلیس و اروپا و عربستان سعودی و حتی ایران هم نخواهد بود که سلبریتی ها و غیر سلبریتی بخواهد بر آن دست بیندازند . مگر ما میگذاریم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و ایران اسلامی که ثمره و میراث زحمات هزار و چهارصد سال محمد وآل محمد (ص) و اولیای خدا و هزاران هزار شهید والامقام و بهترین فرزندان این مرز و بوم میباشد , به این راحتی از بین برود . مگر از روی جنازه میلیونها ایرانی رد شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
ای امت دو رو تا دیروز پشت درهای استادیوم چادر میزدید، وبرای تماشای برره ثانیه شماری میکردید، وامروز..... وای بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مردم ما عاشق ورزش و فوتبال هستند و خواهند بود ولی جایی که یکی با تحریک بخواد امنیت جامعه زیر سوال ببره فرقی نمی کنه ورزشکار معروف یا سیاستمدار یا مردم عادی باشه از مرجع قضایی میخواهند طبق قانون برخورد کنند واین دورویی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
کافر همه را به کیش خود پندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
به اغتشاشگرا یه تریبون بدن که حرفاشونو بشنویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
کدام حرف؟؟؟
اگر حرفی داشتند که به مقدسات، نوامیس و اموال مردم و بیت المال و ... خسارت نمی زدند... اگر حرف زدن بلد بودن که آدم نمی کشتند... تعدادی از از مردم بی گناه، نیروهای بسیج و انتظامی و امنیتی شهیدشده است... صبر کردند که حرف بشنوند ولی جانشان گرفته شد... اگر امر به صبوری و مماشات نبود که حتما برخورد می شد و آن وقت عزیزان کمتری شهید می شدند...
حرف !!! کدام حرف؟؟؟!!!
فقط وحشی گری و تخریب و بی ناموسی کردند، مگر حرف زدن هم بلندند؟؟؟!!!
شما چشم و گوش ندارید که و نمیدانید که چه کردند و یا خود را مسخره کرده اید؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
شعبون بی مخا رو میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اغتشاشگران حرفهای خود را در اقداماتشان زدند . وحشی گری , برهنگی , حیوان صفتی , آدمکشی و جنایت . این است حرف اغتشاش گران و آشوبگران .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۲۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
شهید مطهری : اگر برهنگی تمدن است پس حیوان ها متمدن ترند
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۳:۰۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
پیشنهاد خوبیه
لحظه ی اعدام ، حتما آخرین درخواستشان را می شنویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
چرا یه مسئول نمیاد در مورد اختلال تو اینترنت کشور صحبت کنه فقط گیر دادید به مسائل پیش پا افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اینهمه وزیر ارتباطات صحبت کرد کجا بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مسائل پیش پا افتاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
کشتن و آتش زدن و از بین بردن اموال عمومی و خصوصی مسائل پیش پا افتاده است از چه موادی استفاده میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
داداش خوابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اینترنت صبح وبعد از نصفه شب وصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
ظاهراً تو باغ نیسنی عمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اینترنت تا سرشب خوبه که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تو بخواب پتوت یخ کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تمام دنیا باید بداند ; برپائی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران , یک وعده الهی بوده که بدست پاکترین انسانهای صالح زمین در زمان خودش , تحقق یافته و انشاءالله پایه گذار ظهور امام زمان میباشد که دیر یا زود صورت خواهد گرفت . ولی متأسفانه درک این معنا , از فهم برخی افراد که با اعتقادات اصیل اسلامی و الهی بیگانه هستند , خارج است . افرادیکه دنبال جامعه بدون انسانیت و جهان خالی از نور خدا و معنویات هستند . علی رغم همه مشکلات و خیانت برخی مسئولین در این کشور و نظام , که البته بایستی رسیدگی و حل و فصل شوند , اصل این انقلاب و حکومت اسلامی , پایدار است تا بدست صاحب اصلیش سپرده شود و هیچ طوفان و هیچ جریان و هیچ کسی نمیتواند آن را ساقط کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تصاویر و فیلمهایی که خود آشوبگران از طریق بی بی سی و سی ان ان , پخش کرده اند کاملا گویاست که اینها , مشتی دختر و پسر هرزه و ارازل و اوباش هستند و اسم خود را انقلابی گذاشته اند . انقلابی با شخصیت و با فرهنگ است نه قاتل و اوباش که به مردم عادی و اموال شخصی مردم هم رحم نمیکنند . در اراک , اختشاش گران یک مشت پسرهای لات و ارازل و اوباش بودند که اکثرا در انظار عموم , از کمر به بالا لخت شده بودند که البته خیلی زود جمعشون کردند . اینها میخواهند انقلاب کنند و بعد از آن مملکت داری کنند ؟برخی سلبریتی ها از این افراد حمایت میکنند . واقعا دیگر چه میخواهید ؟ کم پول به جیب زده اید ؟ شهاب حسینی بعد از بازیگری در نقش شهید بابایی در سریال شوق پرواز , چهره شد و معروفیتش اوج گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مثل توباشخصیت وباادب هستند
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۲۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
دوره ی ادب و احترام به هر کس و ناکس به سر آمد.
با هر کسی به شیوه ی خودش باید سخن گفت.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۴:۳۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
وقتی بنرها خیابان و تبلیغات تلویزیونی و نمایش های ۳۰ میلیارد تومان بیت المال برای افراد خاص مانند ورزشکاران و بازیگران خرج بشه

نتیجه ش این میشه موقع نیاز ب دلخوشی ب طرفی بچرخه ک براش سود اوری زیاد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
قانون اشتباه عواقب اشتباه داره، قانونو درست کنن برای بدحجابی جریمه بزارید و اینکه خودتون مهران مدیری یا امثال اینارو میارید ۳۰ میلیارد پول میدین مقصر خودتونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
چهار تا سلبریتی رو اگه محکوم کنن ، حساب کار دست بقیه میاد که تو مسائلی که بهشون مربوط نیست و سررشته شو ندارن، دخالت بیجا نکنن . ملت ما تا کی باید تاوان بیسوادیِ سلبریتی ها رو بده ؟ خسارت جانی و مالی کم چیزیه ؟؟؟
قانون به سخت ترین شکل محکومشون کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
لعنت خدا و خلق خدا به تک تک کسانیکه باعث به هم ریختن امنیت و آرامش این مرزو بوم میشن، آدم نماهایی که به بهانه ی فوت یک دختر جوان که خدا عالمه علت مرگش چی بوده میخوان تمام عقده های خودشون رو خالی کنن و الکی میگن ما داغدار و عزادار مهسا هستیم ، کدوم یکی از شما عزادارن مثلا محترم این چندوقت ک مهسا مرده عزاداری کردید براش ؟ کدومتون آرایش نکردید ،کدومتون به احترام مرده لباس مشکی پوشیدید کدومتون آهنگ گوش نکردید و کنسرت نرفتید و قر ندادید ؟ کدومتون حتی برای آرامش و امرزش این بنده خدا یه فاتحه خشک و خالی خوندید ؟ پس همتون فقط به فکر منافع خودتون هستید و هیچ کدومتون داغ دار اون بینوا نیستید، فقط سکوت کنید واگه شرف دارید معذرت خواهی کنید و بگید که دروغ گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
احسنت
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
عجب سخن زیبا و عاقلانه ای ! اگه وجدان دارید یکیتون جواب این بنده خدا رو بدید کدومتون عزادار واقعی بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اگر بعد از وقایع اخیر ‌ . دولت و قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی نسبت به برخورد با عوامل اغتشاشات ، سازمان دهی فضای مجازی و راه اندازی اینترنت بومی و آموزش و پرورش کوتاهی کنند و امر ولی مسلمین را اجرا نکنند ‌. در پیشگاه خداوند متعال و شهدا و مردم ایران مسئول خواهند بود . و قطعا در وقایع آینده در صورت کوتاهی ضامن هستند و مردم کوتاهی آنها را بر نمی تابند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
وصال
۱۳:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مهم نبست که با مجازات کریمی و امثال او که با اغتشاش ارامش ما را بهم زدند در نزد حامیان خارجی خود ویا فریب خوردگان داخلی که ستون پنجم دشمنان هستند محبوب تر شودمهم اجرای قانون و برخورد قاطع و اخذخساراتهای وارده به مردم است چرا باید از مالیات من و امثال من جبران خسارات کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
علی کریمی فقط یک فوتبالیست ماهر است که حتی در فوتبال هم آشوب به پا می کرد
خانم ها یی هم که کشف حجاب کرده اند حد اکثر هنر پیشه ای سطح متوسط و گاه سیاهی لشکر بوده اند که می خواهند ا ز اوضاع آشفته ، نامی و نمدی برای خود دست و پا کنند
و اما مهران مدیری احتمالا یا دچار جو گیری کودک درون خود گشته است و یا تحت فشار کسانی که از او ناتو و اتوی دارند چنان خبطی کرده است و یا تحت تاثیر مال کلانی که اندوخته است دچار خود بزرگ بینی شده است در هر حال گرچه معیار حال کنونی افراد است اما سه نکته را در مورد ایشان نباید فراموش کرد 1- انسان جایز الخطا است 2- عدم سوء پیشینه در اغتشاشات قبل 3- تولیدات مثبت و مفید و شاد هنری در نقش های مختلف
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
طبق احکام اسلامی با اقایون سلبریتی ثروتمند برخورد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
چرا ثروتمند با هرکسی که در پی برهم زدن امنیت کشور برخورد بشه چه غنی چه فقیر چه معروف چه عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
جوونامون یا بیکارن یا اونایی که کار دارن هم انقدر حقوقشون نا چیزه که نه میتونن ازدواج کنن نه میتونن ماشین بخرن نه خونه بخرن اینا که هیچ تو خرید مایحتاج اولیه و لباسشون هم موندن
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۳:۰۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
یه عده دهه هشتادی که با ننه باباتون قهر کردید ریختید تو خیابون چند نفر بیگناه به خاطر جو گیریه شما جوجه ها کشته شدن الان کی میخاد جواب خانواده های اینارو بده دوست دارید اینحا مثل فلسطین و افغانستان و پاکستان و سوریه و عراق بشه د آخه جوجه ها شما که حتی تا سرکوچتونم با اجازه میرید برا تفریحم شده یه سر برید عراق و سوریه ببینبد داستان از چه قراره یکم مغزاتونو بکار بگیرید ببینید دهه هفتادیا چرا رفتن سوریه و عراق کشته شدن به خاطر شماها

دوست دارید نوکر اروپا و اسراییل بشید ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
این افراد تو این کشور و با امکانات این کشور به جایی رسیدند و الان با تمام وجود دارند به کشور حمله می کنند و همراه رسانه های دشمن حتی پرچم کشور هم آتش می‌زنند. حالا نوبت کشوهر که با تمام امکانات با این افراد برخورد کنه.برای چی رأفت اسلامی رو شامل کسی می کنید که اسلام رو قبول نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اموال کسانی که به پل عابر پیاده و آمبولانس و ماشین آتش نشانی رحم نکردند باید مصادره شود وگرنه خیانت به مردم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
میگن ی پادشاهی بود ک غلامی داشت این غلامه باز خودش نوکری داشت، حالا شده حکایت اینا
طرف اونور دنیا ب غلاماش دستور میده و غلاماش ب نوکراشون... برید بزنید شهرهاتونو ویران کنید... کشورتونو نابود کنید... همشهریها و هم وطناتون رو بکشید ... و دریغ از ذره ای تفکر در وجود این نوکران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
چقدر خوبه نسبت به همه اختلاسگر و دلال واغتشاش گر وگرانفروش چه در صنعت یاخودروسازی دارو، غذای سفره مردم وضع اقتصادی وامنیت مردم با مشکل مواجه کردند در هر رده سیاسی واجتماعی قانون جدی برخورد کنه وفقط در حد یه سیاست دوره ای نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
تویی که گفتی برو بابا،یعنی با این قضیه مشکل داری؟؟؟
دیگه یه سری چیزها واقعا مشخصه ربطی به اغتشاش گر و انقلابی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
سه لیتری ها یه مشت دلقک بیش نیستن. این سه لیتری ها نه دردی از مردم دوا کردند. ونه دلسوز مردمند. ما باید به مفاخر علمی کشورمون افتخار کنیم. ما باید به مفاخر اقتصادیمون افتخار کنیم که سرمایشونو تو مملکت خودمون نگه می دارن و اشتغال زایی میکنند. این سه لیتری های عیاش پولاشونو میرن صرف عیاشی در دیگر کشورها میکنند. حالا شدن دلسوز مردم. اگه راست می گن برن تو مناطق محروم به اسم خودشون چهار تا مدرسه و بیمارستان بزنن. بعد بگن ما دلسوز مردمیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
جناب دو لیتری شما از کجا میدونی مدرسه و بیمارستان نساختن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اگر مدرسه و بیمارستان ساخته بودن چنان جار میزدن که کل دنیا باخبر شه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۶:۱۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
مالیاتشونو بدن اگه راست میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
شما اول اموال اختلاس گرا رو مصادره کن بعد بیا صحبت از اموال سلبریتی ها کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
فرافکنی نکنید...
با هر دو باید برخورد قانونی بشود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
هر دو مهم است.به اختلاسگران رسیدگی میشه.اما هیچوقت به سلبریتی ها رسیدگی قانونی نشده. شما مشخصه که دولیتری هستی که باز پای اختلاسگرا را وسط کشیدی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
شما خودت سلبریتی هستی یا از فامیلهاشی؟ اجرای قانون مگه اول وآخر داره تمام قوانین در همه جا باید اجرا شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اینام یجور دیگه اختلاس گر هستتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
سلبریتی ها ریختن داخل باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اختلاس گرها که فامیل نزدیکند
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۳:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
در هیچ جای جهان اگر فرزند شما را بدزدند شما این مجوز را ندارید بروید از سفره بچه یتیم یا غیر یتیم دزدی کنید این را بفهم. اختلاس را بهانه نکنید. سلام درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
هر کار به جای خویش نیکوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
تعارضی نداره هردورو باید از حلقومشون کشید بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اختلاس گر هم باید مجازات شود . ولی سلبریتی که امنیت مردم را هدف قرار داده و از آشوبگران و فتنه گران بی همه چیز دفاع میکند , خطرناکترند و باید با اینها با قاطعیت و فوریت برخورد شدید شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
این سلبریتی ها که در گزارش به آنها اشاره شد، بخشی از اختلاس گرها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
گودرز ربطی ب شقایق نداره با همه باید برخورد بشه بالفرض با اختلاسگر هم برخورد نشه دلیل نمی شه ک با سلبریتی ک علیه امنیت ملی اقدام کرده برخورد نشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
چرا واسه اختلاسگر نیامدی وسط خیابان اعتراض کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
مگه تو از این مردم نیستی آمبولانس و ماشین آتش نشانی و عابربانک و..اموال مردم نبود باید محکومشون کنند به خرید همین وسایل تا کاملا مشهود باشه برای چی محکوم شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
خیلی جالبه هم اختلاسگران و هم سیلبریتی ها حاضرند هر کاری بکنند برن کانادا!? جالب مقصد همه مفسدان اقتصادی و امنیتی و اخلاقی کانادا ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
دولیتری ها اومدن اینجا کامنت بدن تا بتونن از مجازات فرار کنن.فکر کردین مردم کوتاه میان تا شما بیت المال را بالا بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
همین در پیتیا بودن که باعث شدن حجاب تو ایران اینجوری بشه،لعنت خدا به همه خائنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
منظورم خاینین واقعی بودن که خدا لعنتشون کنه.واسه همین مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
اینها نون و نمک مردم بیت المال خوردن و نمکدون شکستن...شما که پول دارید اگر از شرایط راضی نیستید از کشور مهاجرت کنید نه اینکه این همه تشویش ایجاد کنید...اگر مجازات نشوند فردا میان دوباره پول ملت می‌خوردند،مار بودن و به افعی تبدیل میشن....اونا فقط ادا درمی‌آورند.... حیف ما مردم که وقتمون گذاشتیم بشما نگاه کردیم یا برای شما در مسابقات دعا کردیم....خدا از دلهای ما آگاه هست اگر در دل منافق هستید برید به درک و نابودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
همین آدم تو انتخابات به اشتباه رای داد و دیگران رو هم تشویق کرد به رای اشتباه ....
وبعد گفت اشتباه کردم
اینها بصیرت ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
دمت گرم گل گفتی.
۱۲
آخرین اخبار