همزمان با سالروز وفات نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) مراسم یادواره خانگی شهید علی قهرمان با حضور مسئولان در خانه مادر شهید برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده با استناد به کلام شهید چمران گفت: از خدا بخواهیم به ما آرامش ببخشد که تا آخرین لحظه عمر در راه اعتلای اسلام، قرآن و انقلاب گام بر داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: فرماندهان زمان جنگ اخلاص در عمل، رفتار و گفتار داشتند لذا الگوی عملی برای همگان هستند که شهید نواب از مدافعین حرم از این جمله است.

حجت الاسلام هنرهوده بیان داشت: باید به جایگاه، عزت و عظمت شهدا غبطه بخوریم و مانند شهیدان ابراهیم همت و ابراهیم هادی زندگی خود را تنظیم کنیم که در برخورد با دیگران اسوه و الگو بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: بیایید همانند شهدا علوی، فاطمی و مهدوی زندگی کنیم و همواره در کنار ولایت و رهبری باشیم و زمینه ساز ظهور حضرت، ولی (عج) شویم.

حجت الاسلام هنرهوده ابراز داشت: شهدا سعی می‌کردند از محرمات پرهیز کنند، نگاه به نامحرم نکنند و تا جایی که امکان دارد توسل و تمسک به اهل بیت (ع) داشته باشند و نور معنویت را در وجود خود تقویت کنند.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا، مداحی و مرثیه سرایی همراه بود.

شهید علی قهرمان دهم اسفند‌۱۳۴۱، در روستای فیدکوئیه کوهبنان به دنیا آمد.  وی تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند با شروع جنگ تحمیلی به عنوان سرباز ارتش به جبهه اعزام شد و سرانجان در دهم مرداد ۱۳۶۱ در هفت‌تپه دزفول براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

برگزاری مراسم یادواره ۷ شهید روستای رتک کوهبنان

مراسم یادواره ۷ شهید روستای رتک شهرستان کوهبنان همزمان با سالروز وفات نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت فرزند برومندش امام حسن مجتبی (ع) با حضور جمعی از مسئولان ، مردم و خانواده های معزز شهیدان در محل مسجد سجادیه روستای رتک برگزار گردید.

 

یادواره شهید علی قهرمان در کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار