همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز به منظور محکومیت اهانت به مقدسات با عنوان «امت رسول‌الله(ص)» در فارس برگزار خواهد شد.

همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز به منظور محکومیت اهانت به مقدسات با عنوان «امت رسول‌الله (ص)» با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

این مراسم فردا یکشنبه، ۳ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ صبح از چهار راه پیروزی شیراز آغاز شده و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه خواهد داشت.

همچنین دسته‌جات عزاداری و سینه‌زنی هیئات مذهبی شیراز نیز که از میدان شهدا راه افتاده‌اند به این تجمع و راهپیمایی خواهند پیوست. علاوه بر اینکه مراسم تشییع دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس هم همراه با همین راهپیمایی با حضور مردم متدین و ولایت‌مدار شیراز برگزار خواهد شد.

این مراسم به صورت کشوری و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمام نقاط کشور و همچنین در تمام شهرستان‌های استان فارس همراه با عزاداری و سوگواری سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با هدف محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس اسلامی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار