وقتی مردم ایران در پی تحریم‌‌های ظالمانه برای رفع نیازهای خود به سختی افتاده‌اند، واشنگتن از قصد خود برای هدیه اینترنت استارلینک به ایرانیان می‌گوید.

طی چند روز گذشته عده‌ای محدود از آشوب طلبان ضمن سوءاستفاده از عواطف مردم بر سر حادثه مرحومه مهسا امینی، به خرابکاری در سطح برخی شهر‌های کشور از جمله تهران پرداختند و طی این اقدام هنجارشکنانه به اموال عمومی، جان و مال مردم ایران نیز آسیب وارد آوردند.

این اقدام آشوبگران باعث شد تا دولت برای کنترل وضعیت موجود و جلوگیری از تشدید شرایط اقدام به وضع محدودیت دسترسی به اینترنت آن‌هم تنها در ساعات خاصی از روز و شب یعنی حدود ساعت ۱۶ بعدازظهر تا نیمه شب، اقدام کند.

 در این بین اما شواهدی از ورود اینترنتی پرسرعت به نام استارلینک به ایران مشاهده  می‌شود که صاحب امتیاز آن یعنی ایلان ماسک ( مالک شرکت تسلا و اسپیس ایکس) ایلان ماسک از ابتدا هدف خود از پروژه استارلینک را تنها ارائه اینترنت پرسرعت در همه نقاط زمین و به ویژه مناطق دورافتاده و فاقد دسترسی به اینترنت تعریف کرده است!

هدفی که صحت آن البته در میانه اغتشاشات زودگذر و محدود ایران بعید به نظر می‌رسد.

داروی بیماران ایرانی تحریم، اینترنت‌ها آزاد!

پیام های رد و بدل شده میان آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و ایلان ماسک مالک شرکت اسپیس ایکس با موضوع ایران

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس که شرکت متبوع آن به توزیع آنچه اینترنت بدون محدودیت خوانده اقدام می‌کند، روز جمعه در واکنش به نوشته آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا درباره لغو تحریم‌ها برای گردش اطلاعات در ایران، در صفحه شخصی خود خیلی کوتاه نوشت که ماهواره استارلینک برای دسترسی ایرانیان «فعال» می‌شود.

آنتونی بلینکن پیش‌تر در صفحه شخصی خود نوشته بود «امروز برای پیشبرد آزادی اینترنت و جریان آزاد اطلاعات برای مردم ایران اقدام کردیم و مجوز عمومی را جهت دسترسی بیشتر آن‌ها به ارتباطات دیجیتال برای مقابله با محدود سازی دولت ایران صادر کردیم»

اخیرا نیز نقشه‌ای آنلاین منتسب به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است که مدعی شده تعدادی در داخل ایران موفق شدند به اینترنت استارلینک وصل شوند.

اما دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک نیازمند به تجهیزات خاصی است که هر مشترک باید علاوه بر خریدآن، اشتراک ماهانه‌ای را هم برای استفاده از خدمات بپردازد که طبق اعلام این شرکت قیمت آنتن برای کاربران بتای عمومی ۴۹۹ دلار و هزینه اشتراک آن ماهانه ۹۹ دلار خواهد بود.

اما اساسا به رغم شایعات حضور استارلینک در برخی نقاط ایران آیا امکانی برای حضور و فعالیت آن در کشور وجود دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، این فعالیت بایستی به چه نحوی باشد؟

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات وقوع فراگیر استارلینک در همه جهان را دور از انتظار ندانسته و در صفحه شخصی خود توضیح داده که «برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست چراکه گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود و  بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست»

با این وجود اما نصرالله جهانگرد، رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور در دولت یازدهم در گفت‌و‌گویی با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید پیشرفت فناوری در ارائه نسخه های پرسرعت اینترنت در طول سالیان آینده، معتقد است، چیزی که در این میان مهم است قوانین کشور میزبان این تکنولوژی ارتباطاتی است که اصل حضور و فعالیت این نوع از اینترنت می‌بایست طبق قوانین بین المللی بر اساس قوانین داخلی کشور میزبان رعایت شود.

قوانینی که می‌بایست در قالب شبکه ملی اطلاعات تدوین و ساماندهی شود.

داروی بیماران ایرانی تحریم، اینترنت‌ها آزاد!

جمهوری اسلامی ایران تاکنون بارها از شرکت‌های مختلف اروپایی به دلیل تحریم فروش پانسمان بیماران پروانه‌ای شکایت کرده است

اما این اتصال و اشتیاق آمریکا برای عرضه رایگان و کم هزینه اینترنت در ایران درحالی است که ایالات متحده مدت زمان طولانی است باوجود اعتراض مردم ایران در فضای رسانه‌ای و شکایت آن‌ها به مجامع بین‌المللی، دارو‌های بیماران خاص کشور از جمله بیماران پروانه‌ای را تحریم کرده که این موضوع به فوت کودکان خردسال کشورمان انجامیده است.

این مسئله به نحوی ساده، عریان و مشخص است که باوجود ادعای چندباره آمریکا مبنی براینکه صادرات اقلام انسان‌دوستانه، خصوصا لوازم بهداشتی و دارویی به ایران از تحریم معاف است، اما کارشناسان سازمان ملل هشدار داده‌اند که «وسواس بیش از حد شرکت‌های بین‌المللی برای پایبندی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران می‌تواند حقوق اولیه درمانی ایرانیان را در معرض تهدید قرار دهد» چراکه بسیاری از شرکت‌های دارویی و پزشکی جهان به‌دلیل ترس از تحریم‌های آمریکا بسیار محتاطانه با ایران وارد معامله می‌شوند.

در واقع این ترس از تحریم باعث شده تا باوجود تسلیم دادخواست حدود ۳۰۰ بیمار پروانه‌ای به دادگاه حقوقی روابط بین‌الملل کشورمان، روزانه شاهد مرگ، قطع عضو و پیشرفت بیماری، محصول تحریم پانسمان بیماران‌ای بی یا همان پروانه‌ای باشیم.

بیمارانی که در بازی سیاسی به راه انداخته شده توسط آمریکا و شرکای غربی آن، طعمه مرگ شده و زندگی آنان به راحتی بازیچه قرار می‌گیرد اما شاید کمتر جایی مثل این قضیه پیدا شود که غرب با تمام دو دو تا چهارتای همیشگی حاضر باشد از جیب مردم خود به نفع افکار استعماری و استکباری هزینه بدهد و به تفکرات شکست خورده خود را در قالب ارائه خدمات ارزان یه کشور میزبان القا کند ولی حاضر نباشد برخلاف ژست‌های رسانه‌ای، گرهی از  گره بیماران خاص باز کند و در راه خدمت به بشریت قدمی بگذارد.

داروی بیماران ایرانی تحریم، اینترنت‌ها آزاد!

چگونه است که آمریکا در عین تحریم ایران در زمینه اقلام مختلف از جمله کالاهای اساسی مثل دارو، واردات کالاهای لوکس را از تحریم مستثنی کرده ؟

شاید اما هیچ کس مثل ریچارد نفیو مسئول تیم طراحی تحریم‌ها علیه ایران، در دوره دوم اوباما و چهره اصلی تیم پشتیبان مذاکرات برجامی در کتابی که آن را با نام «هنر تحریم‌ها، نگاهی از درون میدان» نوشته نتوانسته باشد از نیات آمریکا در ارائه ارزان قیمت خدماتی مثل استارلینک به ایران پرده بردارد.

نفیو در یک کلام نشان می‌دهد که آمریکا چگونه در عین تحریم اقلام مختلف از جمله کالاهای اساسی مثل دارو، واردات کالاهای لوکس را از تحریم مستثنی کرده تا به احساس اجتماعی تحریم‌شدگی بیشتر دامن بزند. کالاهای لوکس از نگاه معمار تحریم‌های ایران، اقلامی است که استفاده آن‌ها به نحوی به ساختار اجتماعی ایران آسیب می‌زند. مثلا ماشین‌های گران قیمت آمریکایی که باعث نمایان شدن بیشتر اختلاف طبقاتی می‌شود و یا ارائه لوازم آرایشی که منجر به دوری افکار عمومی از اصول فرهنگی و دینی جامعه ایرانی اسلامی خواهد شد. حالا نیت آمریکایی‌ها در ارائه اینترنت استارلینک هم در همین چارچوب تعریف می‌شود؛ یعنی گردش آزاد اطلاعات بدون هیچ چارچوب و قیدی که نهایتا منجر به خوراک‌دهی به افکار عمومی ایرانی از سوی بیگانگان و دشمنان خواهد شد. در جنگی که ظرفیت‌های یکسان در آن وجود ندارد و در آن دست دشمنان ملت ایران به مراتب بازتر است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
سرنوشت هیچ مردی تغیر نمیدهیم مگر خودشان تغیر دهند

قدرت دست خداوند است و خداوند طرف مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
قطع کنید اینستا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
دارو تحریم نبوده ونیست ارز ندارید وبعدش میخواهید ازبیماران سرطانی استفاده ابزاری کنید چطور برای صنعت هسته ای وهواپیما قطعات مورد نیاز را تحریم را دور میزنیدولی برای بیماران سرطانی نمیتوانید تحریم را دور بزنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
دارو تحریم نیست.چه تحریمیه که دارو تا گمرک مملکت میاد و آغایون اجازه ترخیص نمیدن.به خدا دارو تحریم نیست.برید اتاق بازرگانی از چهار نفر که قبلا دارو وارد میکردند بپرسید کدوم نهاد اجازه ورود دارو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
من کارم با اینترنت چرا حتی اپلیکیشن داخلی هم قطع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
نمیتونیم ریسک کنیم و فعاليت کسب و کار هارو بسپاریم به خارجی ها، وقتی تو اپ اونا باشی هر موقع خواستن میتونن هر کاری کنن، چه طور انتشار مطلب درباره شهید سلیمانی جرمه همون کارو میتونن با اقتصاد ایرانی ها هم کنن. از این گذشته وقتی اغتشاش گرا اونطور میان تو فضای حقیقی و به ملت و مغازه ها آسیب میزنن، خب طبیعیه که باید جلوشون گرفته بشه، فروشگاه حقیقی رو وقتی بسوزونن طرف فروش اینترنتی هم نمیتونه داشته باشه. مردم نشون دادن جلو دشمن متحدن و تو دهنش میزنن و این تو تاریخ کشور سرافراز مون بارها دیده شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
چیز مفت بی‌علت مگه داریم؟! مگه میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام و تیک تاک رو جمعش کنید. اگر دیر بجنبید -دور از جون- گندش فراگیر میشه و نمیشه کاریش کرد.
شجاع باشید و با اقتدار برخورد کنید تا دیر نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام و تیکتپ تاک رو جوری فیلتر کنید که باهیچ فیلترشکنی باز نشه.گندش تو تمام جامعه (مخصوصا کودکان و نوجوانان) پخش شده. بخدا از وقتی رفتار های یه بچه ۱۱ ساله رو دیدم فهمیدم قضیه چیه.

#فیلتر_اینستاگرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
اینستا مثل گاو گرسنه نت رو می‌بلعه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
الان اینترنت مسدود شده کی پاسخ آدمای میده که از راه خرج زندگیشون در میارن؟ کی پاسخگو و جبران کننده زیان آدمای مظلوم ایرانه که از طریق اینترنت درآمد کوچکی دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
از علی کریمی ها بپرس.....
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۲۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
جواب نداره فقط میشه با مغلطه پاسخ داد بهش همین ، که استادان در اینجا هستند به زودی با مغلطه جوابتان را میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
کاسبیتان را به پیامرسانهای ایرانی و یا نرم افزارهائی چون دیجی کالا و با سلام منتقل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
بشین بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینها هدفشان نه پلسوزی بلکه هدف قرار دادن افکار مردم ایران است و کنترل و همچنین جهت دهی به افکار مردم ایران تز برنامه خای اینهاست هر چند نا فراگیری اینترنت ماهواره ایی فاصله زیادی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اصلا این چند سال این اینستاگرام از بس فساد و بدحجابی داخلش نشون داده قبح شکسته و خیلی از چیز هایی که از نظر جامعه بد بوده الان متاسفانه برای بعضی ها عادی شده و این خیلی بده. لطفا اینستاگرام رو برای همیشه قطع کنید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۱ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
اینکه یه عده بیجنبه میان عکسای برهنشونو برا لایک میزارن تقصیر بقیه چیه که بخاطر نداشتن جا و مکان در فضای مجازی کسب و کار راه انداختن و الان یک هفته است یه ریال عایدشو ن نشده
Kazakhstan
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
این حرف شما اصلا درست نیست.شما که خواستار قطع شدن اینستاگرام هستی میدونی چند نفر تو این برنامه دارن کار میکنن و خرجشونو در میارن؟ با بسته شدن این برنامه افراد بسیار زیادی در ایران متضرر میشن. ازشما به عنوان یه هموطن خواهشمندم قبل از اینکه سخنی ایراد کنید تفکر کنید و راضی به ضرر و زیان هموطنانتون نباشید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
چند روز قبل فیلمی را دیدم که تولید سال ۷۸ بود. در آن فیلم، بچه ها VHS غیر مجاز رد و بدل می‌کردن. فقط میخواستم بگم تربیت بچه ها واقعا سخته و سبقه ای به اندازه تاریخ داره، اما هیچ وقت نخواندم که بعضی‌ها به خاطر تربیت فرزندانشان از مسولین بخوان زندگی یه عده از مردم را مختل کنن.
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۶:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
بعضیا میان میگن اینستا رو فیلتر کنید
یکی نیست بیاد بگه اخه عزیز دل من، اینستا تو بقیه ی کشورا هم هست، بقیه راضین!
اینکع بعضی از مجازی ندیده ها میان تو فضای مجازی و بلد نیستن چجوری استفاده کنن تقصیر بقیه نیست!
چرا تروخشکو باهم میسوزونی قربونت برم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
از کجا میدونید که بقیه کشورها از اینستا راضی هستن!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
کسانی که با محتویات اینستاگرام و اینترنت آزاد ناراحت یا تحریک میشوند میتوانند این برنامه ها را حذف کنند یا از دنبال کردنشان خودداری کند کسی آن ها را محبور به استفاده نکرده است ؛
تنها تفاوت انسان و حیوان از منظر علم منطق قدرت اختیار و تصمیم گیریست ، محدود سازی اینترنت سلب این ویژگی انسانیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
با قسمت مجازی ندیده ها موافقم. کسی که بلد باشه و ذاتش درست باشه توو هیچجایی هیچ اتفاقی رخ نمیده
اما امان از مجازی ندیده های بیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
ماسک دولت نیست شخص حقیقیه دوست داره با ماهواره شخصی اینترنت رایگان به ایران بده چه مشکلی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
شخص حقیقی که دولت آمریکا راهش رو باز میکنه!!!، عزیزجان شعور چیز بدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
حتما عاشق چشم و ابروی مردم ایران هستند که چیزی مفتکی بخواهند بدهند! ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
به تو چه یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
آخی تو چقدر روشن فکری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
لعنت بر آمریکای جنایتکار با اینترنت مجانی بدنبال رصد اغتشاشات ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
کاشکی این اینستا تموم شه مردم خسته شدن از بی قانونی
Kazakhstan
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
هیچ بی قانونی وجود نداره. قانون درست اجرا نمیشه. نمیدونم موتور جستجوی به اصطلاح ملی "یوز" رو به خاطر دارید یا نه اما بعد از صرف هزینه گزاف برای تولید این موتور جستجو و عدم رغبت و استفاده مردم، این موتور جستجو برای همیشه به خاطره ها پیوست. وقتی توان رسیدگی به نیازهای مردم وجود نداشته باشه باید بهشون اجازه داده بشه که خودشون انتخاب کنن. بستن و فیلتر برنامه های پر مخاطبی مثل اینستاگرام علاج واقعه نیست و فقط پاک کردن صورت مساله است. امیدوارم مسئولین سایت این نظر رو به مسئولین کشور منتقل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بداست استعمار امریکا و انگلیس از همون اول وجودشون بد ذات و بد تینت بودن و تا ابد خواهند بود اون ایلان ماسک بی وجودم از همون هاست فهمیدنش سخت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خیلی جالبه ، صدها بیمار خاص مثل بچه های پروانه ای بخاطر تحریم ها نمیتونند باند و دارو هاشون را تهیه کنند کسی از این افراد معروف هم صداش درنمیاد ... بعد اینترنت رو از تحریم در میارن ! چقدر اینا انسان دوستن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
این افراد معروف یه مشت خائن هستن.تقصیر ماست که این جماعت بی دین را معروف کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرامی که تا این حد فتنه و فساد توشه و اتفاقات اخیر نشان دادند که باید فیلتر شود روش هایی وجود دارد که استفاده از فیلتر شکن را تشخیص و ای اس پی ها را ملزم به قطع استفاده کننده بکنیم حالا اگر کسی واقعا به دنبال استفاده سالم و تبلیغ کالای خود است میتواند از پیام رسانهای داخلی استفاده کند و سیه روی شود آنکه در او غش باشد معلوم است که سو استفاده کنندگان مخالف این پیشنهاد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آسیب های فضای مجازی چیزی نیست که به سادگی ازش چشم پوشی کرد.حداقل ما که تو حوزه ی مشاوره و روانشناسی فعالیت می کنیم تو چند سال اخیر آسیب هاش رو ‌‌به چشم دیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
سولماز بازه
۱۶:۵۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
منم تو حوزه روانشناسی فعالیت می کنم ولی اسیب ها از ایستاگرام نیست بیشتر اسیبها از فقر و بیکاری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
از فقر که نه از بیکاری و اینستاگرام چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
یادم نمیره توی نشریه ای پنجاه سال پیش خواندم دانشمندان آمریکایی توی سیستمی کار میکردن که چطوری ذهن ومغز افراد از راه دور به کنترل بگیرن وحالا میفهمم اینترنت بوده آن موقع زیاد سر در نیاوردم ولی حالا فهمیدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
الان اگه ذهنت به کار گرفته شده. چرا این چرندیات رو میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
راست گفته ک تو چرا ناراحت شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
میشه اینترنت استارلینک رو فروخت. پولشو وارد خزانه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
نیکولا تسلا ندوزدنت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
اگه موش های خزانه بذارن چیزی ازش باقی بمونه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
مزدوران آمریکای بدانند امریکا به شاه هم که زمانی یار ونوکرش بود رحم نکرد چه برسه به .‌‌‌..
Iran (Islamic Republic of)
مریم سپاسی
۱۳:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
یه بنده خدایی در جواب یکی از دوستان که گفته بود اینستا فیلتر بشه ،گفتن شما و خانوادت که جنبه استفاده ندارین برین جایی که عقب مانده هست زندگی کنید...
حالا من ازشون یک سوال دارم شما که جنبه دارین وقتی دختر یا همسرتون وارد اینستاگرام شد، اکانت هایی که تبلیغ برهنگی میکنن یا براحتی بستر زناشویی رو نشون میدن،اگه براش رویت شد اون وقت چشماش درویش میکنه یا یواشکی نگاش میکنه بعدا برا شما تعریف میکنه؟؟؟جوابی داری؟؟

برو بنده خدا فکر خودت باش. هر کار بدی که زشتی و قبحش ریخته بشه دیگه عادی میشه برای شخص و اونوقت تازه بدبختی شروع میشه... نتیجش میشه همین شعارهایی که چند روز پیش تو خیابونا سر دادن گفتن " ما دوست داریم با هر کسی رابطه داشته باشیم به کسی ربطی نداره " میدونی یعنی چی یا نه؟؟

اینا روابطی هست که به مرور زمان به افراد نو جوان و جوان و حتی بالغ در صورتی که از روح و روان خودشون محافظت نکنن دچار میشن، این واقعیتی هست که مثل کرم از داخل تنه درخت رو میخوره، همین بلا رو سر آدم میاره...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
گناه هر کسی رو تو کارنامه اعمال خودش مینویسن شما امر به معروف و نهی از منکرت رو بکن وظیفت در همین حده نه بیشتر نه کمتر که بخوای بجای کسی تصمیم بگیری البته از منظر اسلام ناب محمدی نه اسلام ایرانی
Germany
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
لطفا اول فکر کنید و همه چیز رو بررسی کنید و کمی مطالعه واقعی کنید و بعدش نظر بدید
دیدتون رو فراتر از جلوی پاتون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
امریکا ننگت باد مرگت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا که فقط به فکر منافع خودشه.اصلا دلش برای مردم ایران‌نمیسوزه.فقط نفت ایران رو مفت میخاد.منابع ایران رو مفت میخواد تا روز به روز هارتر بشه و مردم ایران رو بیشتر نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
احسنت بتو.بایدمردم بدونن که امریکاهدفش فقط همینه.سوریه رونگاه کنیدبه چه روزی انداختن اونامیخان ایران هم اینطوربشه.مردم بایدهوشیارباشن درسته مشکلات زیادشده ولی این مشکلات جهانیه کل دنیادرگیراین گرونیه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۳:۲۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
لعنت بر شیطان و پیروانش که به جنگ با خدا برخاسته .
Turkey
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
همه چیز به نوبت !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
والا اینترنت از نان شب هم واجبتره ۷۰ درصد مردم الان از راه اینترنت نان میخورن و خرید و فروش انجام میدن اکثر نوبت گرفتن دکترها و بیمارستانها هم اینترنتی شده اینجوری هم بیمارها دارن اذیت میشن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
کسی مخالف اینترنت نیست همه مخالف فساد و فتنه انگیزی در اینترنت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
منظور نوبت گرفتن دکتر و خرید دارو از داخل کشور نیست
اونکه براحتی بدون اینترنت جهانی تو شبکه ملی انجام میشه.
منظور سایت اینستاگرام و اپلیکیشن اینستاگرام هستش که منبع فساد و آلودگی و بی بند وباریه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی،
۱۲:۵۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
هشتک..شراینستا..کم..حذف..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
لیدر اصلی آشوب های ایران اینستاگرام هست لطفا قطعش کنید جوری که با هیچ فیلتر شکنی باز نشه هیچ شبکه اجتماعی به بدی اینستاگرام نیست حتی توییتر و فیسبوک هم اینجور نیست
میشه یه درگاه ایرانی برای اینستاگرام ساخت که اجازه ورود به صفحات غیر مجاز داده نشه به افراد و بعد کم کم اینستاگرام اصلی پهنای باندش کم و قطع بشه الان اینستاگرام فعلی چندتا ویژگی خوب داره و 100 ها ویژگی بد منجمله شده مرکز فروش سلاح غیرمجاز مرکز کلاه برداری و فیشنگ و دزدیدن اموال مردم با تبلیغ فروشگاههای فیک مرکز فساد و فحشا و انحراف نوجوان های کم اطلاع و....

لطفا تلگرام را هم جوری قطع کنید با فیلتر شکن ها هم باز نشه و پیامکش هم داخل ایران برای عضویت ارسال نشه به خط ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آفرین اینستاگرام برای همیشه باید ازبین بره مرکزفساده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
تموم شد ؟ خیلی تاثیرگذار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
از تکنولوژی های جدید نترسید با هارت و پورت زیادی میاد بعد می‌بینی سوراخ زیاد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
بنظرم واتس آپ فعال بشه و اما اینستا وطنی بسازیم که هم توش محتوای سالم و آموزشی باشه و هم قابلیت فروشگاهی باشه خیلی عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
بنظر منم، اخه واتساپ که مشکلی نداره،لطفا واتساپ وصل کنید ولی اینستا فیلتر
Germany
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
ممنون از نظر شما ولی نظر کارشناسی وقتی کارشناس نیستی نده لطفا. اگر می خواید محصول ایرانی تولید کنید، همه چیز رو آزاد بزارید و محصول تولید کنید. اونوقت مردم خودشون انتخاب می کنن. وقتی همه چیز رو ببندند و محصول تولید کنند یعنی صد در صد رانت وجود دارد یا بوجود میاد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینکه دشمنان ملت ایران دارو یا سرمایه های ملت ایران را تحریم و توقیف کنند و اینترنت و مواد مخدر و اسلحه و مشروبات الکلی ارزان قیمت را به داخل کشور قاچاق کنند تعجب ندارد. اما اینکه بعضی از جوانان تحصیل کرده اینقدر درک و بصیرت نداشته باشند و فریب رسانه های دشمن را بخورند مشکل است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
هر چیزی هم می‌تونه مفید و مضر باشه.دولت به جای قطع اینترنت و ... یکم روی رفاه و اقتصاد کشور کار کنه بعد ببین این محیط مجازی چقدر می‌تونه سودمند باشه.اینایی که میان میگن قطع کن راحت باشیم خودشون مشکل دارن برای همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
رفاه و اقتصاد جای خود دارد.اما حفاظت از جوان و نوجوان جای خود دارد.الان کودکان ۱۲ ساله اعمالی انجام میدن که برای این سن واقعا شرم آوره.اگر نگران کودکان هستید باید فکری برای فضای مجازی ای که آمریکا میخواهد به شما دهد بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینها نمی گویند اینترنت قطع بشه میگویند فتنه و فساد را از اینترنت قطع کنید کسی هم مخالف پیشرفت مردم نیست عوضی فهمیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
ربطی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خوشکل بابا، کسی نگفته اینترنت قطع بشه، مردم دارن میگن اینستا فیلتر کنید تا گنداش بیشتر جامعه رو نگرفته.
کمی با دقتتر بخون گلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
چقدر خوبه این اینستا رو قطع کردن دمشون گرم
United States of America
فاضل
۱۲:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
تربیت بشید.
رسانه هایی مثل اینستاگرام و فیس بوک برای خیلی ها تو امریکا و ایران و ... باعث رونق کسب کار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
رونق کسب و کار با پیام رسانهای داخلی هم امکان دارد چیز دیگه ای از اینستاگرام میخواهید آنهم بی قانونی و فساد و دروی که در آن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
در عوض خیلی از خانواده ها به خاطر همین اپیکیشن نابود شده. که این مورد خیلی جدی تر از درآمد یه سری کاسب هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
دنیای ارتباطات هست ...انتظار که ندارین دشمن مثل عصر حجر رفتار کنند.....قطعا اون واسه پیشبرد اهدافشون استفاده می‌کنند....قطعا اگه مردم خودتت از امکانات پیشرفت دنیای ارتباطات تکنولوژی دور تر کنید تو یه فضای بسته بذارید نه تنها درست نمیشه ....قطعا عواقب بدتری داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
دور نه سازماندهی گلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
مرکز فساد و فتنه اینستاگرام را قطع کنید و قانونی تصویب کنید که در صورت استفاده از فیلتر شکن اینترنت اسفاده کننده قطع شود
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۲:۱۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
شما کی باشی که جای کل مردم نظر بدی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
هرکسی مخالف تکنولوژی وفرهنگ استفاده تکنولوژی راندارد وازحانواده خودش اعتماد ندارد بجای فیلتر کردن دوراه دارد یا غارنشینی را برگزیند ویا برود جایی عقب مانده زندگی کند سواد وفرهنگ هم خوب چیزی هست که متاسفانه تعدادی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
راست میگی سواد و فرهنگ خوب چیزیه که تو نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
فعلا سطح سواد بافرهنگ ها که کف خیابان به اموال مردم و بیت المال خسارت وارد میکنند مشخص شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
بعضیا چه اعتماد به سقف دارن.فکر کردین چون از اینترنت استفاده میکنین دیگه غارنشین نیستین!! اتفاقا مغز شما برای دوران غارنشین هست که فکر میکنید باید برهنه بیایین توی خیابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
دقیقا کسانی از جرم شناختن فیلتر شکن وحشت کرده اند که اینترنت را برای فساد و فتنه میخواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد کمی فکر کنیم غرب برای ملت ایران دلش سوخته که اینچنین برای اینترنت پول خرج میکند یا اهدافی ضد ایرانی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
کاش غرب گداهای معتاد به اینستا اینو بفهمن که آمریکا خیرخواه ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۴۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینایی که میگن اینستا رو فیلتر کنید زندگیمون پاشید از بس ادمای بوالهوسین که اختیار خودشونو ندارن اینجور ادما خب اینستا نصب نکنن تا زندگیشون نپاشه هر چند بعدا بچه های همینا گند به بار میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
شما از ادب نداشته ات معلومه که افراد حاضر در اینستا چجور موجوداتی هستند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خوب راست میگه اگه بده چرا استفاده میکنن که خانواده از هم بپاشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
کسی نمینونه منکرمنافع تکنولوژی بشه،اماهرتکنولوژی قدیم وجدیدباید کنترل ومدیربت بشه وگرنه باعث مسشه ضررش بیشترازمنافعش باشه ازساده ترین تکنولوژی مثل چاقوو آتش وبیل وکلنگ گرفته تااتومبیل وهواپیما وقطاروسینماوالویزیون ورادیووغیره اگرجانعه اینساا وتلگرام وواتساپ وغیره می خوادبلشه امابایدمدیریت وکنترل باشه مثل همه تکنولوژی های قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
کی بوالهوس هست
اونی که اصلا اینستا نمیره و دوست نداره یا اونی که از صبح تو اینستا می‌چرخه و خاک بر سری نگاه میکنه و دوست داره کامل باز باشه تا به هوسش برسه؟
برو حاجی چیزهایی که تو ذهنت هست به بقیه نسبت نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
موشک ضد ماهواره........
و سلاح لیزری........
و همچنین ارسال ماهواره های بیشتر در مدار........
برای مقابله ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
فقط خنده به حرفات
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم ک کوپن نداشت
۱۳:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
فقط خندیدم به تفکراتت,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
دروووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
مگه جنگ ستارگانه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آقا واسه انیسنا یه آزمون بدارین هرکس نتونه واردش بشه خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۳۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
دیگه نیاز نیست برای تهیه ی نمک به کشورهای دیگه وابسته باشیم ما با یک منبع تموم نشدنی نمک مواجه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
واقعیت اینترنت استارلینک برای بر اندازی و همچنین اینترنت استالینک قابلیت شبکه های ماهواره ای و سایت های غیر اخلاقی و غیر امنیتی را دارد که به این خاطر دارن اینترنت استارلینک وارد ایران میکنن ....البته پیشرفت چیز خوبیه ولی اونها برای هدف چیز دیگه دارن برنامه ریزی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۵۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
بهتر نیست ما فرهنگمونو ببریم بالا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
Ali جان شما برای دزد در خانه ات را باز بگذار و بگو باید فرهنگ دزد را بالا ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
چطور میخواهی فرهنگ بچه ۱۴ ساله را بالا ببری وقتی پدر و مادرش غرب گدا هستن! مجبوریم قطع کنیم تا این بچه ها وارد هرجایی نشن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۲۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
گور پدرشون و استانداردهای دوگانه ای که دارن،اینا هنوز همون استعمارگرهای عهد قدیمن.لعنت بر آشوبگر و حامیان آشوبگرها.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۴۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
باید با لیزر تخریبش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
هه هه هه هه هه هه فقط همین
Germany
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
فیلم زیاد میبینی :))))
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آره که بعدش با یه موشک بفرستنمون هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آقا این اینستاگرامو قطع قطع کنین زندگیمون از هم پاشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
توی ایستگاه راه آهن پشت سر یک خانم و آقا روی صندلی نشسته بودم.آقاهه یکسره داشت توی اینستا میچرخید .خانمش باهاش حرف میزد ولی آقاهه همش توی اینستا الاف میچرخید و تماشا میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
برو مواظب خانواده ات باشد که زندگیت نپاشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
تویی که میگی برو مواظب خانواده ات باش.وقتی میگیم اینستا را قطع کنین چون میخواییم مواظب خانواده مون باشیم
Germany
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینستا رو بهونه نکنید ، زندگی کردن رو یاد بگیرید
بقیه دنیا هم همینطورن ولی زندگی هاشون اوکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
چقدر آدم باید بدبخت باشه که با اینستا زندگیش از هم بپاشه . بجای حل مسئله ، صورت مسئله رو پاک می کنی ؟ کل همتت همین بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
‌کل دنیا تقریبا دیگه خانواده ای وجود نداره اینجوری اوکی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام و قطع کنین زندگی نذاشته واسمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
تورو قران اینستاگرامو فیلتر کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آسیبهای اجتماعی اینستاگرام فراتر از تمامی رسانه ها می باشد،تمامی فساد وفحشا در اینستا به راحتی در دسترس مردم می باشد،به راحتی آب خوردن،چرا این رسانه را فیلتر یا محدود نمیکنید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۳۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
شما اگه آدم درستی هستی چرا به همه جای اینسان سرک کشیدی در حالی که میدونستی فضای فاسدیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خطاب به مهدی از اینکه قبول داری فضای اینستا فسد است خوشحالم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۵۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس شما اگه تو اینستاگرام پست های مذهبی رو لایک کنی و پیج های مذهبی رو فالو داشته باشی اکسپلورت پر از پست های مذهبی مطابق با علایقت پر میشه اگه پست غیر مرتبط میبینی نشون دهنده اینه که زیر آبی یه نگاهی به اون پیجا هم میندازی قربونت برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
واقعا دشمنی اونها مشهوده وقتی اینترنت دردسترسمون میذارن و دارو نه.چون اینترنت مجرای جنگ رسانه ای اونهاست که باید فعال باشه تا ترکشهاش بهمون بخوره و دارو تحریم تا کودکانمون رو بکشه...با اولی ذهن و امیدمون رو و با دومی خودمون رو میکشه.م
Iran (Islamic Republic of)
آزاد
۰۹:۴۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
بالاخره ما چه بخواهیم چه نخواهیم چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم در آینده اینترنت خارج از کنترل دولت ها خواهد بود این آینده محتوم ارتباطات جهان است و خیلی زود عادی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس شبکه
۱۰:۰۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اصلاً چنین چیزی از نظر فنی و فناوری حتی برای 30 سال آینده هم صحت ندارد و رخ نخواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
جواب به آزاد
۱۲:۳۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آزاد یک کمی هم از عقلت استفاده کن ، اینقدر خیال بافی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
این تبلیغات را گوش نکنید واقعیت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۰۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
استاد، تجهیزات این کار اون قدر گرونه که هرکسی نمی تونه انجامش بده. یا باید دولت باشه یا دمبش به دولت وصل باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
این دو موضوع هیچ ربطی به هم ندارن ایلان ماسک یک شرکت خصوصی داره ربطی به دولت ندره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
تو هنوز عقلت به این چیزا قد نمیده که واسه داشتن یک شرکت خصوصی باید دولت منتسب اون کشور اجازه ای فعالیت بده/مارو باش با کیا داریم میریم سیزده به در
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خیلی شوتی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
یه مشت بچه میان نظر میدن.هیچی از دولت و تحریم و جنگ نرم سرشون نمیشه.فقط فکر اینترنت بازی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
تو جام جهانی آمریکا رو ۳بر صفر می‌بریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
سلام.
این کِلش رو باز کنید تا ما به بازی مون برسیم،
Iran (Islamic Republic of)
وطنم تنم
۰۹:۰۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
والله قسم، اینستاگرام رو فیلتر کنید و استفاده از آن برای هرشخص و ارگان یا شرکتی چه دولتی و چه خصوصی ممنوع و جرم اعلام کنید...وکسی استفاده کنه مجازات کنید.
تمام دخترها و پسرهای جوان عزیز کشورمون به شرایط عادی زندگی برمیگردند..
دختر۱۰ساله از اینستاگرام الگو حجیم کردن لب برمیداره!!!
پسر ۱۵ ساله هیچ بویی از مرد شدن نداره بخاطر اینستاگرام تازه تقلید از رفتار زنانه میکنه...
عزیزان مشکل از خودمان هست که اگه نمیخوایم عزیزانمون چه دختر چه پسر چه زن و چه شوهر دچار هرزگی و ول انگاری نشن بایستی اینستاگرام بکلی حذف بشه..
کم استعداد نداریم شبیه ش وطنی درست کنن با حال و خلقیات ایرانی ، نه دشمن ما...
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۱:۲۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام و توییتر که (جواد ضخیم مُد کرد) باید فیلتر و حذف بشوند. مگر اینکه دست های پشت پرده نگذارند (که باید این دست های شرور قطع شوند).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
وطنم تنم عالی گفتی.وضعیت جوانها بخاطر اینستا خیلی بد شده
Iran (Islamic Republic of)
اشکان برمکی
۱۱:۵۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
واقعا حرف حق زدین. اینستا اگه ۳ تا خوبی داشته باشه ولی هزاران بدی داره.
اتلاف وقت.مشکلات روحی روانی.القاء افکار زشت و آلوده.بلوغ زودرس.بی بندوباری و.....
هرکی م بگه کاری به بدیش ندارم فقط جنبه مثبتش کار میکنم دروغه. به محض ورود تمام تبلیغات نامناسب برات میاد چه بخوای چه نخوای، که اصلا مناسب افراد بخصوص جوانان نیست.خونواده های ما که یکی یه گوشی بده دست بچه برو برا خودت سرگرم باش.کجا تو اینستا.تو دهن گرگ
چند روز بعد در دادگاه و پاسگاه، سر از خونه های تیمی و طلاق و عکسای خصوصی و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خانواده تو وخودت جنبه استفاده ندارید بروید جایی عقب مانده زندگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
ناشناس ۱۲:۴۵ الان شما که اینستا داری خیلی بافرهنگ شدی؟منظور شما از فرهنگ،همان فرهنگ حیوانی غرب هست و بهتره کمی به خودمان بیاییم و فرهنگ کهن ایرانی با قدمت ۷۰۰۰ سال را با فرهنگ ابتذال و حیوانی غرب مقایسه نکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
احسنت،گل گفتی
زنها طلاق میگیرن تو اینستا لایو راه میندازن و تبلیغات زندگی مجردی و لب و لوچه و هرزه گی و اندام نمایی
مردها هم که هزار ماشالا از اونا بدتر مدافع حقوق اینها
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خطاب به دوستان سپاهی و بسیجی نظر نویس عزیزان مهاجرت نکردن ما و به آمریکا نرفتنمون به دلیل حقوق کم و زندگی سختمون هست وگرنه کسانی ک کمترین توانایی مهاجرت در خودشان ببینند میروند مثل اکثر دانشجو و دانش آموزانی ک تنها دلیلشان برای درس مهاجرت است
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
شما هم بهشون اجازه ندین از این کارت استفاده کنند طوری دیگه باهاشون کارت بازی کنید که متوجه نش که این کارت خودشون به عابر بانک بازیهای خودشون اول خسارت میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینترنت را آزاد میکنن تا مغز جوانان ایرانی را شستشو بدن و اغتشاش را از راه دور هدایت و حمایت کنن.مرگ بر آمریکا.کاش غرب گدایان بفهمن که آمریکا هیچوقت دلسوز مردم ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
نظرتون خوبه لطف کنید از این به بعد با الاغ سفر کنید تا با ماشین عصر ارتباطات هست نه عصر حجر که مردم محدود کنیم جلو تکنولوژی‌ را نمی شود گرفت .آیا در زمان هابیل وقابیل هم اینترنت بود که به جون هم افتادن احتمالا اون موقع هم تقصیر آمریکا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
الان مساله ماشین و الاغ و اسب نیست.الان مساله بدذاتی آمریکاست و هدفش از آزاد کردن اینترنت برای ما...کاش قبل از حرف زدن فکر کنید که ما باید متوجه نیت شوم آمریکا باشیم و متوجه باشیم هدف آمریکا فروپاشی ایران و چپاول منابع ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
چی میگی هر چی میشه میندازین گردن این واون
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۸:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
وقتی اونا کوتاه نمیان چرا ما کوتاه نیایم‌...
خب بیاین ما بخاطر این بچها و این بیماران کمی از خواسته هامون کم کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
ظلم اپراتورهای داخلی کمتر اونا نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
غرب گدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
حرص نخور شیرت خشک میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
کاش بیاد تا حداقل نون ایرانسل و همراه اول آجر بشه اینقد گرون کردن بسته هارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
شما برو آمریکا زندگی کن تا معنای گرانی را بفهمی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
شما بسته ۳۰ هزار تومنی ایرانسل رو گرون میدونی میخای بری بسته ۳ میلیونی استارلینک بخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
8:53
حداقلش تو آمریکا کلی آپشن هست مثل دسترسی به بهترین و با کیفیت ترین خودرو ها و لوازم برقی الکترونیکی مکانیکی و خیلی چیز های دیگه. البته منظورم بی حجابی نیست چون حجاب باید باشه.و اینکه اونجا درآمدت ۱۰ تا ۲۰ برابر ایران هست و این رو هم بدون که قیمت غذا و خودرو و مسکن از ایران ارزون تره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
میگه برو آمریکا شما که رفتی و داری میبینی برا ما هم گفتی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینقدر امکانات آمریکا رو دوست داری برو اونجا زندگی کن.آمریکا در اولین قدم با پلیس هاش میزنه تو رو نابود میکنه.پس بشین ایران و قدر کشورت رو بدون اینقدر ایراد نگیر
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۲:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
11.57 اره داریم میبینیم نخبه هارو چیکار کردن
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۲:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
11.57 فعلا که همه نحبه هاتون اونجان
United States of America
مبارز
۱۲:۴۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
قدر عافیت آن کس داند که به مصیبتی دچار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
نخبه های عاشق وطن دارن در کشور زندگی میکنن و مشکلی ندارن.اون ۴تا نخبه کوته فکر که عاشق گدایی از غرب هست همان بهتر که بروند آمریکا و برای آمریکا دم تکان دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
حواسم نبوداشتباه رای دادم لعنت به آمریکای بی شرم
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس ارشد نرم افزار
۰۸:۱۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خدا رو شکر که اینترنت شبکه های اجتماعی رو قطع کردید، هرچی میکشیم از دست این شبکه های اجتماعی خارجی هست !
بچه های مردم رو ول کردید تو این اینستاگرام و تلگرام فک کردید تاثیر روی روحیات مردم نداره ! جنگ نرم هست جنگ نرم !!! از ی جایی میخوری که خودتم خبر نداری !
شبکه ملی رو راه بندازید، بچه های مردم دارن منحرف میشن ! پدر و مادرها دیگه از پس بچه هاشون بر نمیان !
صفحات خارجی اینترنت هم در ایران باید مدیریت بشن ! 15 تا 20 سال هست، در ایران اینترنت بدون مدیریت رها شده ! پس کی میخواید به خودتون بیاید !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
این کامنت های منفی از یک سری بچه هست که توی فضای مجازی ول بودن و الان به هر قیمتی فقط اینترنت میخان.اصلا هم براشون اهمیت نداره عاقبت چی میشه چون معتاد فقط به همان لحظه اش فکر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
باریک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس ۸:۵۴ شما اینجا چیکار داری بابابزرگ!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
الان ۱۹۰ کشور استفاده میکنن جنگ نرم است ؟ دولت باید کاری کنه که جوونها شغل داشته باشن یا با ساختن برنامه های حرفه ای اگاهشون کنه از مضرات و البته مزیت استفاده هم بگه
چه بخوای چه نخوای الان اگه اینسستا نبود استاندار دوگانه غرب مشخص نبود شما برو کامنتهای زیر شبکه اونور آبی بخون مردم قشنگ شناخت پیدا کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
ناشناس ۹:۵۹ ما داریم اخبار میخونیم تا از وضع مملکت باخبر شیم.توی اینستا و واتساپ ول نیستیم نوزاد معتاد به فضای مجازی. اینستا باید قطع بشه تا نوزادانی مثل شما ادب یاد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
بهتر است به همه چی ریشه ای نگاه کنیم وقتی بسیاری از مسعولین کشور در حال باند بازی و چپاول هستند جوان ها بیکار و درس و دانشگاه هم بی فایده هست و همه چی باند بازی و پارتی بازی شده یه جوون باید چیکار کنه خونشون بجوش میاد خب هیچ تفریحی ندارن به راه بد کشیده میشن ایمانشون سست میشه باید از بزرگ ترای این کشور دین و اسلام رو یاد بگیرن اسلام با عمل نه فقط حرف
Iran (Islamic Republic of)
Nim
۱۸:۰۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
شبکه ملی که هم اسنپ مدام قطع میشه چه برسه باقی چیزها بعد باهاش چی باید جستجو کنیم مادر بزرگ محترم؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اینا واسه ما اثبات شده است. برای یه عده ای بزارید چه چشم و گوششان بسته است
آخرین اخبار