تیم دوومیدانی شهرستان ایذه با اقتدار بر سکوی قهرمانی رقابت‌های دوومیدانی بسیجیان خوزستان ایستاد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات دوومیدانی قهرمانی بسیجیان خوزستان در رده سنی پایه عصر امروز در پیست دوومیدانی استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم ایذه با کسب ۴۳ امتیاز قهرمان شد؛ همچنین تیم گتوند با ۲۹ امتیاز نایب قهرمان و تیم رامهرمز با کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در ماده ۱۰۰ متر، علی اصغر عبادی فر از ماهشهر، مجتبی محمد زاده از گتوند و آریا اسکندری از رامهرمز به ترتیب اول تا سوم شدند؛ در ۲۰۰ متر محمد حسین دیلمی از ماهشهر، یاسین محمدزاده از گتوند و ناصر مناصیر از هویزه در سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

در ۴۰۰ متر سینا مهری از ایذه اول شد و پژمان بنی تبار از رامهرمز و یزدان بابادی از گتوند دوم و سوم شدند؛ در ۸۰۰ متر امیرحسین محمدی از ایذه بر سکوی اول قرار گرفت و رامتین بختیاری از رامهرمز و محمدامین خواجه پور از گتوند دوم و سوم شدند؛ در ۱۵۰۰ متر نیز، ابوالفضل داودی از ایذه، زکی کوتی از هویزه و سید علی موسوی از رامهرمز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در ماده پرتاب وزنه، رضا کهشوری از ایذه در رتبه نخست جای گرفت و ابوالفضل حسینی و ابوالفضل مصطفی زاده از رامهرمز به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در پرش طول نیز، یوسف لطیف زاده از ایذه اول شد و عباس سردارپور و حسین صفرزاده هر دو از گتوند در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند همچنین در رله امدادی نیز تیم‌های ایذه، گتوند و رامهرمز به ترتیب اول تا سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار