فصاحت گفت: با افزودن ۱۳ هزار متر مربع به مجموع خدمت رسانی ما، حدود ۴۰۰ هزار نفر از مردم از خدمات میادین بهره مند می‌شوند.

ایوب فصاحت، مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: در مجموعه شهرداری تهران، امید مردم به حوزه خدمت رسانی به ویژه میادین میوه و تره بار است زیرا ارتباط مستقیمی با سفره مردم دارد.

وی افزود: در ایام اربعین یکی از مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار شروع به کار کرد و باعث شد که قیمت خیار، سیب زمینی، گوجه و کلم افزایش پیدا نکند.

فصاحت یادآوری کرد: در ادامه زنجیره تامین، مهم‌ترین هدف ما تکمیل شبکه توزیع است و انگیزه ما هم بیشتر شده است. امروز قول دادیم که ۲۰۰ بازار در طول ۲ سال احداث شود و از این تعداد ۲۲۰ زمین به شهرداران معرفی شده و ۴۰ مورد آن‌ها آماده مناقصه است.

وی گفت: ما تعداد قابل توجهی بازار داریم که از بعد مالکیت برای ما مشکل ایجاد کرده است، حدود ۸۵ درصد کلنگ زمینی امروز در مناطق جنوبی و کم برخوردار انجام می‌شود.

فصاحت تصريح کرد: حدود ۱۳ هزار متر مربع به مجموع خدمت رسانی ما اضافه می‌شود، مجموعا حدود ۴۰۰ هزار نفر از مردم از خدمات میادین بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار