رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده روستایی سُنقرآباد سرنشین وسیله نقلیه فوت و ۲ نفر هم زخمی شدند.

سرهنگ علی فکری گفت: خودروی سواری ام. وی. ام ۲ کیلومتر پس از ورود به حوزه استحفاظی استان همدان از سمت نوبران، به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد.

او گفت: محور روستایی سنقر آباد دارای عرض کم و بدون شانه خاکی است که البته بیشتر مسیر‌های روستایی این استان با مشکلات فنی نظیر عرض اندک، پیچ‌های غیر استاندارد، نبود روشنایی و نداشتن شانه خاکی مواجه هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به وسعت بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتری راه‌های روستایی این استان پوشش این مسیر‌ها با حضور فیزیکی پلیس با هدف برخورد با تخلفات حادثه ساز و پیشگیری از بروز سانحه امکان پذیر نیست.

سرهنگ فکری گفت: همچنین مجهز کردن راه‌های روستایی به دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلف بسیار هزینه بر است بنابراین در نبود امکان پایش تصویری و  پلیس، رانندگان اغلب با سرعت غیرمجاز در مسیر‌های روستایی تردد می‌کنند.

او گفت: البته تیم‌های پلیس راه به صورت موردی در مسیر‌های روستایی حضور می‌یابند همچنین به منظور فرهنگ سازی کارشناسان این مجموعه با حضور در مساجد و حسینیه‌ها اقدام به ارائه آموزش‌هایی در زمینه فرهنگ ترافیک می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.