امام جمعه کرمان گفت: حوادث اخیر قلب ما را جریحه دار کرد اما شهر شهید سلیمانی درباره این اتفاقات هنجارشکن سکوت نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه  امروز کرمان که در مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به تقوای الهی گفت: تمام توان خود رابرای دستورات خدا صرف کنید و کار‌های خود براساس هوا و هوس نباشد و رعایت تقوای الهی ضرورت است.

او با اشاره به مناسب‌های آخر ماه صفر ازجمله شهادت امام مجتبی (ع) امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اسلام (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس هفته مردانگی‌ها و دفاع از ارزش‌های اسلامی و به نمایش گذاشتن ایمان و اعتقاد دینی است.

او افزود: دفاع مقدسی که جوانان برومند این کشور برای دفاع از ارزش‌ها ازیکدیگر سبقت می‌گرفتند و شب‌های ماندگاری که جوانان این ملت همچنین رزمندگان و جانبازان، بسیجیان، آزادگان و سلحشوران رشید این کشور خلق کردند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که باعث شد کشور درطول قرون اخیر برای اولین بار یک وجب از خاک خود را ازدست ندهد و مردانه ایستادند و جنگیدند و از کشور دفاع کردند.

او گفت: حضور شجاعانه و مقتدارانه رییس جمهور درسازمان ملل و دفاع جانانه از حقوق مردم و دفاع از ارزش‌های دینی به ویژه بحث شهید سلیمانی و پیگیری ظالمی که دستور ترور آن راداد و برافراشته کردن عکس شهید سلیمانی در سازمان ملل جای تبریک دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بااشاره به حوادث تلخ روز‌های اخیر گفت: اتفاقات بدی که رقم خورد قلب و دل هر آزادی خواهی را جریحه دار کرده است.

او بیان کرد: ازدست رفتن یک جوان غم انگیر است و همانطور که مسئولان گفتند باید ابعاد آن مشخص شود، اما این حادثه بهانه‌ای شد که برخی‌ها اتفاقاتی را انجام دادند که این‌ها معمولی نیست چرا که گروهی ازدشمن خط گرفتند جریان سازی، هشتک سازی و هتک حرمت، توهین به حجاب، شهیدان و مقدسات اسلام به اسم دفاع از حقوق بشر انجام شد، ولی صد‌ها حقوق شهروندی  را تضعیف کردند.

امام جمعه کرمان گفت: هنجار شکنی‌ها و اهانت به حجاب، مقدسات، شهیدان از جمله شهید سلیمانی بخشودنی نیست.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان ادامه داد: چرا برخی‌ها زمین را برای دشمن به سرعت مهیا می‌کنند وقتی کوچکترین اتفاقی می‌افتاد از دشمن خط می‌گیرند و جریان سازی می‌کنند.

او افزود: شهر کرمان شهر شهید قاسم سلیمانی درمقابل این هنجار شکنان و یاوه گویان سکوت نخواهد کرد.

او گفت: این افراد به اسم دفاع ازحقوق شهروندی باحرکت وحشیانه داعشی حرکت می‌کنند، این افراد به حجاب اسلامی توهین می‌کند چجوری می‌خواهند از حقوق شهروندی دفاع کنند اینجاست که جهاد تببین بر ما واجب و ضروری است.

امام جمعه کرمان گفت: امیدواریم خداوند کمک دهد ما ازهمه سختی‌ها و حوادث تلخ بارهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای عبور کرده و این کشور را به دست صاحب اصلی آن امام عصر تحویل دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار