در تجمع اعتراضی دانشگاه علم و صنعت ایران چه گذشت؟ + فیلم

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ تجمعی در دانشگاه علم و صنعت شکل گرفت که با تلاش عده‌ای به انحراف کشیده شد.

فراخوانی برای برگزاری تجمع در سوگ مهسا امینی در دانشگاه علم و صنعت منتشر شد. در این تجمع که در تاریخ ۲۹ شهریور برگزار شد عده‌ای با سر دادن شعار‌ها و انجام کار‌های هنجارشکنانه به دنبال اهداف خاص خود بودند.

 

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا نوری
۲۱:۵۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اصن بقیشو فعلا کاری ندارم ... چرا یکیتون اینو نمیگه که تویه همون اول ویدیو اینا که اختشاش نکردن داشتن حرکت میکردن میگفتن زن زندگی ازادی یه حرکت اعتراضی و بدون اسیب به اموال عمومی .... چرااااا حراست جلوشون وایساد؟؟؟؟ که بعد بگین یکی با حراست بحث میکرد ... اصلا چرا حراست دربرابر اون تجمع صلح امیز وایسااد؟ اونا که تا اون لحظه کاری نکرده بودن ...که بعد خشم اونا رو عَلَم کنید و بگید اختشاش کردن !!!


امیدوارم کمی هم به ازادی بیان اعتقاد داشته باشید و نظرمو کامل و بدون سانسور بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
متاسفانه مدیریت و حراست ضعیف دانشگاه در شروع نیمسال قبل نشان داد که از این ها می ترسد و لذا این ها هم فهمیده اند و قانون شکنی و ارزش شکنی می کنند. افراد بی بند و بار و مورد امید صهیونیست ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
كسي كه خودش را به خواب زده باشد نميشود بيدار كرد. اين واقعيت اغتشاشگران امروز در قضيه مهسا اميني است . كسي كه براي ناموس خودش و براي عفاف و حجاب خودش ارزش قائل نيست چگونه ميخواهيد توجيح و ارشاد و هدايت كنيد. آندسته از جوانان متاسفانه كه دنبال عياشي و لاس زدن با دختران جوان هستند را چه كار با عفاف و حجاب و وطن و پرچم و دين دارند؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
جمع کنید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
کل مشکلات عالم مربوط به زنان است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
چه وضعشه دختروپسرچسبیدن به هم اه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اگر دانشجو بودند که بعید است همه دانشجو باشند باید به علم و دانش تسلیت داد که اینها فرهیخته گان کشور ما هستند ..کمی اندیشه