عین القضاتی گفت: ضمن تسلیت فوت مهسا امینی و حمایت از دستگاه‌های اجرایی، رسیدگی به وقایع اینچنینی را باید به قانون واگذار کرد.

پیمان عین القضاتی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در نشست فوق‌العاده صحن علنی این شورا با اشاره به حادثه اخیر و فوت یکی از هموطنان در تهران گفت:ضمن آنکه فوت خانم مهسا امینی، را تسلیت عرض می‌نماییم، ولی در این راستا از دستگاه‌های اجرایی حمایت خود را اعلام نموده و یقینا اجرای فرائض الهی را جزو اوجب واجبات می‌دانیم.

عین القضاتی افزود: حفظ حجاب و عفاف را در سطح جامعه ارج می‌نهیم و اگر کوتاهی از دستگاه‌های نظارتی در هر زمینه رخ داده تقاضای رسیدگی مجدانه داشته و از نهاد‌های مربوطه خواهشمندیم برای اجرای فرایض الهی و دستورات و قوانین یقینا می‌بایست ضوابط به خوبی رعایت شود و حقوق مردم به رسمیت شناخته شود.

او اضافه کرد: مقوله امر به معروف و نهی از منکر با حفظ کرامت انسانی صورت پذیرد و به جریان‌های سیاسی و کسانی که با فرصت طلبی از این واقعه قصد برهم زدن نظم اجتماعی دارند هشدار می‌دهیم که رسیدگی به وقایع اینچنینی را به قانون واگذارند.

نشست فوق‌العاده صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک به ریاست پیمان عین القضاتی و با حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ناحیه ۲ اراک، جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.