معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات طبیعی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای فردا و یکشنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر شاهد رشد ابر‌های همرفتی، رگبار‌های موقت باران و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

معصومه نوروزی اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، برای فردا و یکشنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر شاهد رشد ابر‌های همرفتی، رگبار‌های موقت باران، رعد و برق، گاهی وزش باد به نسبت شدید در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: برای نقاط مستعد خیزش گرد و خاک، گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود و از بعد از ظهر امروز تا اوایل هفته آینده کاهش ابرناکی آسمان، افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.


بیشتر بخوانید


نوروزی اضافه کرد: از نظر دمایی از امروز به بعد تا اواسط هفته آینده شاهد افزایش نسبی دما در طی روز و کاهش نسبی دمای کمینه خواهیم بود که از ویژگی‌های دمایی معمول روز‌های پاییزی است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، از نظر دمایی تغییرات محسوسی در استان وجود نداشت و در این مدت شهرکرد با کمینه دمای هفت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین ایستگاه استان و کشور و لردگان با بیشینه ۳۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های استان بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار