فرماندار شهرستان فهرج گفت: نگاه ما به پیشرفت، بدون توجه به تحریم‌ها است.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس گلزار شهدا و قبور مطهر دو شهید گمنام در فهرج غبارروبی و عطر افشانی شد و شرکت کنندگان در این مراسم با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

در این مراسم حجت الاسلام رضا آقاملایی، امام جمعه شهرستان فهرج با تجلیل از مقام شامخ شهدا و تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: دشمنان به دنبال ایجاد فتنه هستند تا هوا را غبارآلود کنند و  در چنین شرایطی، شهدا شمع و چراغ راه هستند و کسانی که دنبال راه شهدا و امام شهدا حرکت کنند، گمراه نمی‌شوند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: از خداوند می‌خواهیم رهرو صدیقی برای راه امام و شهدا باشیم و دشمنان بدانند ما راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

امام جمعه فهرج همچنین خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد: خواب برگشتن آمریکا به ایران، یک خواب تعبیر نشدنی است و به فضل الهی تمدن نوین اسلامی را شکل خواهیم داد و  با ظهور منجی عالم بشریت این کره خاکی را از وجود مشرکان پاک خواهیم کرد.

 حسین سعید نیا، فرماندار فهرج نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستا‌های شهرستان فهرج خبر داد و گفت: اقدامات خوبی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در زمینه آبرسانی آغاز شده و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او همچنین به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای ما بسیار امیدوار کننده بود. 

فرماندار فهرج همچنین سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل را بسیار رسا و شیوا دانست و بیان داشت: حجت الاسلام رئیسی مظلومیت و حقانیت مردم ایران را به گوش جهانیان رساندند و با نشان دادن تصویر شهید سردار سلیمانی آمریکا را به عنوان عامل شهادت  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جهانیان معرفی کردند.

او افزد: نگاه ما به پیشرفت، بدون توجه به تحریم‌ها است.

سعید نیا از مدیران ادارات شهرستان خواست با جدیت برنامه‌های خود را برای خدمت به مردم اجرایی کنند.

حسن سنجری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، اوج عزت و افتخار ملت ایران است و همه ما هرچه داریم از جانفشانی رزمندگان و شهدا هست و امروز امنیت و آرامش ما به برکت خون پاک شهدا است.

او بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: باید این ایام را قدربدانیم و امروز دشمنان با هرحیله و فتنه‌ای می‌خواهند به این نظام مقدس ضربه بزنند؛ اما کور خواندند و توطئه‌های دشمنان به جایی نخواهد رسید.

سنجری بیان داشت: امروز به برکت خون پاک شهدا و با تدابیر مقام عظمای ولایت، کشورمان در همه عرصه ها پیشرفت‌های زیادی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار