جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از تجهیزات جدید خود برای مقابله با دشمن صهیونیستی رونمایی کرد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز چهارشنبه اعلام کرد، تجهیزات نظامی در نوار غزه با وجود محاصره تحمیلی صهیونیست‌ها به این منطقه و بسته بودن گذرگاه‌ها ارتقاء یافته و به دست مهندسان گردان‌های قسام و در داخل غزه ساخته شده است.

به نقل از پایگاه فلسطینی سماء، گردان‌های شهید عزالدین قسام افزود، پیام محمد الضیف فرمانده گردان‌های قسام و همچنین گردان‌های قسام به جوانان امت ما و مهندسان و ظرفیت‌های آن‌ها این است که «ای جوانان امت؛ شما محافظ و پشتوانه و ارتش ما هستید که ما با این ارتش می‌جنگیم. شما کسانی هستید که از ارزش‌ها و اصول و مقدسات محافظت می‌کنید. رزمندگان در فلسطین به همه ظرفیت‌ها و دانش و پول و امکانات شما نیاز دارند تا از آن‌ها پشتیبانی شود.»

گردان‌های قسام در مراسم افتتاح میدانی در غرب شهر غزه که تندیس پهپاد شهاب در آن نصب شده است، اعلام کرد که پیام هماوردطلبی و اراده فلسطینیان آن است که نوار غزه شکست ناپذیر است و تسلیم نمی‌شود.

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد، تفنگش فقط به سوی دشمن نشانه رفته است.

گردان‌های قسام تصریح کرد، طرح ساخت پهپاد شهاب یک جهش ویژه در زمینه فعالیت‌های نظامی در سطح فلسطین بود و گردان‌های قسام موفق شد این پهپاد را به دست مهندسانش بسازد.

شاخه نظامی حماس افزود، تجهیزات نظامی با وجود محاصره تحمیلی صهیونیست‌ها به نوار غزه و بسته بودن گذرگاه‌ها ارتقا یافته و به دست مهندسان گردان‌های قسام و در داخل غزه تحت محاصره ارتقا یافته است.

گردان‌های شهید عزالدین قسام خاطرنشان کرد، سلاح پهپادی و همه سلاح‌هایی که صد در صد به دست نیرو‌های قسام ساخته می‌شود مسیر آزادسازی را هموار خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
#اسلام _پیروز_ است.
#اسلام _پیروز_ است.
#اسلام _پیروز_ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
سلام ،

موقعیت فعلی :
طالبان به علت ضعف می خواهد دوباره با داعش یکی شود ،

داعش در افغانستان است ،
مجاهدین خلق در عراق ،
طالبان در چچن و قطر و

فعلا ضربه نهایی با رژیم صهیونیستی است ،

پ ، ن ،
با مالزی مشکل ندارم ولی اندنزی هنوز بی برنامه و متهجر است ،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار