بنگاه رسانه‌ای بی بی سی انگلیس شکایت‌هایی از شهروندان دریافت کرده است که نشان می‌دهد پوشش رسانه‌ای این شبکه بیش از حد به سود خاندان سلطنتی بوده و دیدگاه‌های مردم را نادیده گرفته است.

سازمان رسانه‌ای سراسری انگلیس، در پی مرگ ملکه در هشتم سپتامبر (۱۷ شهریور ماه)، تغییرات گسترده و چشمگیری در جدول برنامه‌های رادیو تلویزیونی داخلی و خارجی خود ایجاد کرد که شامل پوشش کامل رویداد‌های مربوط به مرگ ملکه و مراسم تشییع و تدفین جنازه او و تاجگذاری چارلز سوم به جانشینی ملکه بود.

این سازمان به تازگی در بخش رسیدگی به شکایت‌های مخاطبان در تارنمای خود، اعلان کرده که شکایت‌هایی در باره لحن و گستره پوشش رسانه‌ای مرگ ملکه و آغاز دوره پادشاهی چارلز سوم و جانبداری بیش از حد از خاندان سلطنتی دریافت کرده است.

بی بی سی در تارنمای خود افزوده است: شکایت‌هایی از شهروندان دریافت کرده که بر این باور هستند که پوشش رسانه‌ای آن بیش از حد به سود خاندان سلطنتی بوده و باید دیدگاه‌های مردمی بیشتری را انتشار می‌داده است.

بی بی سی در بیانیه‌ای با عادلانه و بی طرفانه دانستن پوشش رسانه ای، آن را بازتاب تاثیر مرگ ملکه بر زندگی شهروندان و ماهیت تاریخی پایان طولانی‌ترین دوره سلطنت در تاریخ انگلیس، دانسته و افزوده است که این پوشش بازتاب احساسات نیرومند در سراسر انگلیس و جهان نسبت به این رخداد بوده است.


بیشتربخوانید


منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار