به منظور دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فنآوری به‌روز در اجرای طرح‌های پژوهشی مطالعاتی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری، تفاهم‌نامه همکاری بین بخشی منعقد شد.

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری در نشست مشورتی برای ارتقاء سطح همکاری‌های حفاظت محیط‌زیست و دانشگاه آزاد اسلامی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای تقویت دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فنآوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، آموزشی و مطالعاتی و توسعه‌ای، کاربردی و مشاوره‌ای حفاظت محیط‌زیست استان ضروری است.

یوسف‌پور گفت: انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فنآوری، ایجاد زمینه برای بهره‌گیری از تجهیزات پژوهشی، برگزاری نشست، دوره و کارگاه آموزشی، حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی، ایجاد زمینه برای انتقال تجربیات و تبادل دانش و اطلاعات، ترجمه و تالیف کتب و انتشار نشریات و ... برخی از مواد این تفاهم‌نامه به‌شمار می‌رود.

وی همکاری‌های مشترک را در پربارتر کردن وظایف و مسئولیت‌های هر دو بخش بسیار تاثیر گذار دانست و بر استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه، در دسترسی به اهداف پژوهشی در این حوزه و حرکت به سمت انجام پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز با تأکید بر افزایش ارتباط دوسویه دانشگاه با محیط زیست، افزایش این ارتباط را در غنا و کاربردی شدن علوم، موثر ارزیابی کرد و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه افزایش سطح همکاری‌ها و شناسایی و تعریف نیاز‌های پژوهشی و فناوری در حوزه محیط زیست استان، بستر مناسبی برای همکاری این دو مجموعه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار